Skip to main content
Vraag

Is de Apple Watch 9 niet meer bij KPN beschikbaar? Of komt deze weer terug?

  • 7 September 2024
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Goedemorgen, ik mag over 3 weken verlengen van telefoon, en ik wou overstappen naar iphone, met bijbehorende smartwatch, nu zag ik een maand geleden al de iwatch9, maar als ik nu kijk is deze horloge niet meer bij jullie in het assortiment, alleen nog de dure ultra, of de se, komt de 9 nog terug? Aangezien deze net een jaar uit is? Of moet ik wachten tot de watch10 er is, en is die ook compatible met de iPhone 15? 

Mvg,

Gert kaijser

Hallo @Gert47 ,

Je kunt de iWatch 9 natuurlijk ook zelf bij een andere winkel kopen. 


Hoi @Gert47 

Ik zou wachten totdat Apple de nieuwe Apple Watch 10 en Ultra Watch 10 (X) gaat lanceren, dit gebeurd op korte termijn al, september of oktober 2024.
Deze zijn weer een klein stukje beter dan de huidige serie, en hebben ook een nieuwe processor S10 aan boord.

Alleen wanneer deze nieuwe serie bij KPN te koop wordt aangeboden, is nog onbekend, maar is meestel een week nadat Apple de nieuwe Apple Watch 10 heeft gelanceerd.

Alle Apple Watches die momenteel nog te koop worden aangeboden, en dus ook de nieuwste Apple Watch 10, zijn compatible met de Apple iPhone 15.

De Apple Watch 9 is vanaf 7 september 2024 weer leverbaar bij KPN, volgens de webshop.
Maar omdat deze datum vandaag is, een zaterdag dus, zal deze levering vanuit Apple waarschijnlijk pas maandag 9 september 2024 of dinsdag 10 september 2024 geleverd gaan worden.

Het is dus aan jouw de keuze, of je gaat voor de Apple Watch 9 of dat je wacht op de Apple Watch 10.

 


Hoi @Gert47 

Ik zou wachten totdat Apple de nieuwe Apple Watch 10 en Ultra Watch 10 (X) gaat lanceren, dit gebeurd op korte termijn al, september of oktober 2024.
 

 

Jij bent wel heel erg enthousiast. De Apple watch Ultra 10 komt pas over 7 jaar ofzo.

Enfin, morgen 19:00 uur zijn de nieuwe aankondigingen over de nieuwe iPhone 16 en waarschijnlijk over de Apple Watch X (10) en Apple Watch Ultra 3. Over het algemeen komen die dan 1 tot 2 weken daarna beschikbaar. Waarschijnlijk rond dezelfde prijs als waar je nu een Series 9 voor koopt. Dus even wachten loont!


Hoi @Gert47 

Ik zou wachten totdat Apple de nieuwe Apple Watch 10 en Ultra Watch 10 (X) gaat lanceren, dit gebeurd op korte termijn al, september of oktober 2024.
 

 

Jij bent wel heel erg enthousiast. De Apple watch Ultra 10 komt pas over 7 jaar ofzo.

Enfin, morgen 19:00 uur zijn de nieuwe aankondigingen over de nieuwe iPhone 16 en waarschijnlijk over de Apple Watch X (10) en Apple Watch Ultra 3. Over het algemeen komen die dan 1 tot 2 weken daarna beschikbaar. Waarschijnlijk rond dezelfde prijs als waar je nu een Series 9 voor koopt. Dus even wachten loont!

 

Hoi @Ferry1984 

Je hebt volkomen gelijk, ik haalde beide Apple Watches door elkaar.
Het is inderdaad de Apple Watch 10 en de Apple Watch Ultra 3.

Of de Apple Watch Ultra 10 ooit gelanceerd gaat worden, is natuurlijk afwachten.
Tegen die tijd kan Apple met heel iets nieuws op de markt komen.


Reageer