Skip to main content
Antwoord

Is de eenmalige bijbetaling voor een nieuw toestel direct of later via de factuur?

• December 1, 2025
  • 4 reacties
  • 23 keer bekeken

Goedemorgen 

Ik mag morgen een andere telefoon uitkiezen bij mijn abonnement mijn vraag is als ik morgen een nieuwe telefoon uitkies en ik moet bijbetalen moet ik wat je eenmalig bij moet betalen dan meteen morgen betalen of komt dat op je factuur en zo ja als het op je factuur komt welke maand komt dat dan erbij 

Mvg daniëlle 

Beste antwoord door Marlon92

Als je verlengt word het toestel geleverd door PostNL. Hierbij hoef je niet te betalen. Je krijgt gewoon een factuur via email. En een paar dagen later word het automatisch afgeschreven. 

4 reacties

• Antwoord
  • December 1, 2025

Als je verlengt word het toestel geleverd door PostNL. Hierbij hoef je niet te betalen. Je krijgt gewoon een factuur via email. En een paar dagen later word het automatisch afgeschreven. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Danielleverhoeven. Welkom op de community! Het is altijd leuk om een nieuw toestel uit te zoeken. Ik snap dat het soms verwarrend kan zijn hoe de betaling werkt, vooral bij een bijbetaling. Als je een nieuwe telefoon kiest en er is een eenmalig bedrag bij te betalen, hoef je dit niet meteen te betalen bij het uitkiezen. Je krijgt kort nadat je het toestel hebt ontvangen een factuur, zoals Marlon92 hierboven ook al uitlegt.

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Dank je wel voor je andwoord 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan! Ik ben even benieuwd… Weet je al welk toestel je gaat kiezen?