Skip to main content

Kan ik met één wereldbundel deze in meerdere landen gebruik binnen de 31 dagen?

Hallo @Artin88 ,

KPN heeft diverse soorten bundels voor buiten de EU. Het is maar net naar welke landen je gaat of het dan mogelijk is om van dezelfde bundel gebruik te maken. 

Op deze website kun je per land zien welke bundel nodig is in dat land:

 https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm

 

 

Koop je bv een bundel voor een supervoordeelland, dan is die bundel niet te gebruiken in een voordeelland. En dan zijn er voor bepaalde landen ook weer speciale bundels. 

Van de kennisbank : 

Extra Bundels buiten de EU

  • (Super)voordeelland 100 MB/min/sms voor € 9,99
  • Voordeeldata 2000 MB (alleen data) voor € 19,99
  • Supervoordeelland 2000 MB/min/sms voor € 29,99
  • Voordeelland 500 MB/min/sms voor € 39,99

Extra Bundels speciaal voor Turkije, Noord-Amerika, Canada, de Nederlandse Antillen en Marokko

Land Bundel Prijs
VS / Canada 10 GB €24,99
VS / Canada 15 GB €34,99
Turkije 10 GB €24.99
Turkije 20 GB €34.99
Marokko 3 GB €24.99
Nederlandse Antillen 4 GB €24.99
Nederlandse Antillen 6 GB €34.99

 

 

Op de website kan je zien in welk land je welke Extra Bundels kunt gebruiken. Zoek het land van jouw bestemming en zie welke Extra Bundels je kunt aanschaffen. Je zet je extra bundel gemakkelijk aan in MijnKPN.


Ik ga naar Qatar, Hong Kong en Indonesië.

Ik kan dus met één wereldbundel in deze alle 3 landen gebruik maken van dezelfde bundel en hoef dus niet 3x een bundel te kopen?


Als je de 2000 MB (alleen data) bundel koopt voor 19,99, dan is die voor deze drie landen geldig. 
 
Bij enkele landen kun je ook een andere bundel kopen (met bellen erbij), maar die is dan in Qatar niet geldig. 


Voor elk land een verschillende bundels. Ze vallen alle 3 in verschillende tarief groepen. 

Alleen de 2000 MB data (only) geldt in alle 3 groepen. 

Andere bundels alleen per land beschikbaar.

Voor Qatar is alleen een data bundel beschikbaar, wat gewoon bellen daar duur maakt. Met WhatsApp bellen (audio) via data dan weer heel goedkoop. 

Zie http://kpn.com/buitenland

Kies wereld 

 


Het gaat idd alleen om de data bundel, bedankt voor de antwoorden. 

 


Graag gedaan 👍🏽