Skip to main content

Ik wil een data sim en daarvoor moet je kpn zakelijk hebben,  is een  KvK nr voldoende om dit te kunnen bestellen

Ik wil een data sim en daarvoor moet je kpn zakelijk hebben,  is een  KvK nr voldoende om dit te kunnen bestellen

Welkom op het KPN forum @mogger 

Een data sim-only abonnement, kun je gewoon als particulier bestellen als je dat wilt.
Hiervoor hoef je dus niet persé een KPN zakelijke aansluiting voor aan te vragen, waarbij een KvK registratienummer vereist is.

Dus wens je een data sim-only voor gewoon particulier gebruik te bestellen, dan kan je die (zónder KvK nummer) bestellen via deze pagina (link): mobiel internet abonnement (voor laptop en/of tablet).

Voor zakelijke aansluitingen is sowieso een KvK registratienummer vereist.

In de goede hoop, je hiermee geholpen te hebben.

 


Een data sim is niet verplicht zakelijk, dit kan ook als consument.

Als u het wel graag zakelijk vindt heeft u inderdaad een KVK uittreksel nodig, maar deze kunnen ze ook in de winkel aanvragen. Verder moet de persoon welke het aanvraagt ook tekenbevoegd zijn volgens de KVK. Voor zakelijke oplossingen kunt u ons het beste bellen op 0800-0403 of langs gaan bij een van onze zakelijke KPN XL Winkels

 

Admin: ninja-edit van het telefoonnummer


Een data sim is niet verplicht zakelijk, dit kan ook als consument.

Als u het wel graag zakelijk vindt heeft u inderdaad een KVK uittreksel nodig, maar deze kunnen ze ook in de winkel aanvragen. Verder moet de persoon welke het aanvraagt ook tekenbevoegd zijn volgens de KVK. Voor zakelijke oplossingen kunt u ons het beste bellen op 0800-0402 of langs gaan bij een van onze zakelijke KPN XL Winkels

Volgens mij bedoel je 0800-0403? @Ik_Combineer 


Een data sim is niet verplicht zakelijk, dit kan ook als consument.

Als u het wel graag zakelijk vindt heeft u inderdaad een KVK uittreksel nodig, maar deze kunnen ze ook in de winkel aanvragen. Verder moet de persoon welke het aanvraagt ook tekenbevoegd zijn volgens de KVK. Voor zakelijke oplossingen kunt u ons het beste bellen op 0800-0402 of langs gaan bij een van onze zakelijke KPN XL Winkels

Volgens mij bedoel je 0800-0403? @Ik_Combineer 

Zeker! Het was laat 😅


Een data sim is niet verplicht zakelijk, dit kan ook als consument.

Als u het wel graag zakelijk vindt heeft u inderdaad een KVK uittreksel nodig, maar deze kunnen ze ook in de winkel aanvragen. Verder moet de persoon welke het aanvraagt ook tekenbevoegd zijn volgens de KVK. Voor zakelijke oplossingen kunt u ons het beste bellen op 0800-0402 of langs gaan bij een van onze zakelijke KPN XL Winkels

Volgens mij bedoel je 0800-0403? @Ik_Combineer 

Zeker! Het was laat 😅

Grappig 😅! beide hebben we iets over het hoofd gezien @Ik_Combineer , omdat het al laat was.
Maar ze kunnen in elk geval niet zeggen, dat wij ook laat op de avond/begin van de nacht nog actief zijn op het forum 😉.


Een data sim is niet verplicht zakelijk, dit kan ook als consument.

Als u het wel graag zakelijk vindt heeft u inderdaad een KVK uittreksel nodig, maar deze kunnen ze ook in de winkel aanvragen. Verder moet de persoon welke het aanvraagt ook tekenbevoegd zijn volgens de KVK. Voor zakelijke oplossingen kunt u ons het beste bellen op 0800-0403 of langs gaan bij een van onze zakelijke KPN XL Winkels

 

Admin: ninja-edit van het telefoonnummer

 

Wederom bedankt voor je goede 👍🏻 aanvulling op mijn eerste bericht in deze topic @Ik_Combineer.
Ik wist namelijk nog niet, dat ze bij een KPN XL winkel deze KvK uittreksel ook kunnen opvragen bij een zakelijke abonnement, dus weer een stukje wijzer geworden dankzij jouw 😊.

Dat alleen de tekenbevoegde het zakelijk contract mag ondertekenen, dat wist ik uiteraard wel.
Dat was al het geval toen ik zelf nog werkzaam was bij een (mobiele) provider, en volgens mij is het ook nooit anders geweest, zover ik mij dat kan herinneren.


Beste forumleden bedankt


Een data sim is niet verplicht zakelijk, dit kan ook als consument.

Als u het wel graag zakelijk vindt heeft u inderdaad een KVK uittreksel nodig, maar deze kunnen ze ook in de winkel aanvragen. Verder moet de persoon welke het aanvraagt ook tekenbevoegd zijn volgens de KVK. Voor zakelijke oplossingen kunt u ons het beste bellen op 0800-0402 of langs gaan bij een van onze zakelijke KPN XL Winkels

Volgens mij bedoel je 0800-0403? @Ik_Combineer 

Zeker! Het was laat 😅

Jwz