Skip to main content
Beantwoord

Is er 1 buitenlandbundel voor Maleisië, Thailand en de Filippijnen?

• July 16, 2026
  • 6 reacties
  • 40 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Tijd geleden hier al een topic gehad :

Nu zijn de buiten EU bundels gewijzigd. Kun je nu nog steeds met 1 bundel rondreizen in o.a. Maleisie, Thailand, Filippijnen? Of moet je nu voor elk land een andere bundel gaan aanschaffen ?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@barts ,

Nee, tegenwoordig zijn er verschillende bundels. 

bron: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland

Maleisie: aparte bundel (14,99 of 24,99)

Thailand: aparte bundel (9,99 of 19,99)

Filippijnen : bundel Super Voordeel (9,99 , 19,99 of 20,99)

Die bundel voor de Filipijnen is ook te gebruiken in andere Super Voordeellanden. 

Kortom : Je zult per land moeten kijken welke bundel je nodig hebt. Het zullen er veel verschillende zijn. 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 16, 2026

Hallo ​@barts ,

Nee, tegenwoordig zijn er verschillende bundels. 

bron: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland

Maleisie: aparte bundel (14,99 of 24,99)

Thailand: aparte bundel (9,99 of 19,99)

Filippijnen : bundel Super Voordeel (9,99 , 19,99 of 20,99)

Die bundel voor de Filipijnen is ook te gebruiken in andere Super Voordeellanden. 

Kortom : Je zult per land moeten kijken welke bundel je nodig hebt. Het zullen er veel verschillende zijn. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@barts, wat een mooie bestemmingen! Ga je op vakantie naar deze landen? 🙂

Fijn dat je al reactie hebt gekregen. Hopelijk lukt het hiermee om de juiste bundels te kiezen!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 18, 2026

Zoals wel vaker is verandering niet altijd vooruitgang. Zo ook in deze. Voorgaande jaren kon ik met 1 x 19,99 tijdens tussenstops in Maleisie / Thailand en daarna gewoon in de Filipijnen terecht. Nu niet meer. KPN denkt dan misschien dat mensen dan maar 2 bundels gaan kopen, en die zullen er ook vast zijn. Bij mij werkt dat anders. Die ene bundel koop ik dan maar ook niet meer en neem ik wel een lokale sim. Iets meer moeitde doen, maar de omzet die een bedrijf van mij kwijt is, komt ook nooit meer terug.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 18, 2026

Hi ​@barts, wat een mooie bestemmingen! Ga je op vakantie naar deze landen? 🙂

Fijn dat je al reactie hebt gekregen. Hopelijk lukt het hiermee om de juiste bundels te kiezen!

@Sanne van KPN, Ja ik reis al 30 jaar naar deze bestemmingen. Vanaf nu zal dat zonder KPN bundels zijn, omdat ik ipv 1 bundel er nu 3 zou moeten kopen. Weg omzet.

45 dagen nomadesim 20GB oid. Makkelijker en onder de streep nu veel goedkoper dan 3 bundels van KPN

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Begrijpelijk dat je een lokale simkaart neemt als dit voordeliger is. 🙂 In elk geval alvast een hele fijne reis gewenst en veel plezier! 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, maak hier gerust weer een topic aan.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 20, 2026

Even voor de duidelijkheid: “Het beste antwoord” is niet gekozen door de OP, maar door een KPN moderator. Schijnbaar mag je hier als OP niet zelf kiezen voor het beste antwoord maar doet KPN dat voor je (dat is ook al punt van discussie geweest in een ander topic).