Skip to main content

Heeft KPN een ECHT onbeperkt internet 5g voor europa..
Ik betaal hier nu voor wifi, onbeperkt 4g internet wat niet onbeperkt is, en voor canal digital tv..
Maar ik wil dus naar 5g en dus in Frankrijk gewoon tv kunnen kijken..
Heeft KPN daar een abbo voor?

Nee. Volgens mij heeft geen enkele provider dat.


hier in Fr dus wel, maar kan het niet voor 3mnd afsluiten… dus moet nog wat gaan verzinnen


@v70t5 met 'echt onbeperkt' wordt neem ik aan bedoeld zonder het moeten aanvragen van extra data als de dagelijkse quota op is? Dat is er niet eens voor Nederland zover ik weet.

 

Alleen mobiel internet is er met 1 Gb of 10 Gb kortom dat is niets als het om streamen gaat.

 


hier in Fr dus wel, maar kan het niet voor 3mnd afsluiten… dus moet nog wat gaan verzinnen

esim van Holafly

 


Geen Nederlandse provider biedt op consumenten niveau een onbeperkt abonnement aan waarmee je geen datalimiet binnen de Europese Economische Ruimte hebt. Allen hebben een datalimiet die afhankelijk is van het type abonnement, bij de reguliere abonnementen met datalimiet is het gelijk aan je reguliere bundel, bij de unlimited-abonnementen varieert het per type abonnement. Bij de duurste variant van KPN kom je uit op 75GB per maand die je in de EU kan gebruiken. Er is nog een soort workaround om deze te verdubbelen en dat is nog eens 75GB delen met een telefoonnummer die ook op je adres staat. Ik deel zelf bijvoorbeeld standaard naar een datasim die in mijn LTE tablet zit. In feite kan je zo dus 150GB per maand gebruiken in de EER.


Dus eigenlijk is alle reclame over “ je favoriete programma's streamen”  en onbeperkt internet fake, en worden we met een mooie slogan op het verkeerde been gezet
Persoonlijk vind ik dit misleiding, en jammer dat dit soort reclame gemaakt mag worden…
Maar goed ik ga wel voor een vast internet aansluiting in frankrijk met VPN


Dus eigenlijk is alle reclame over “ je favoriete programma's streamen”  en onbeperkt internet fake, en worden we met een mooie slogan op het verkeerde been gezet

Volgens mij zeggen ze nergens in de reclame uitingen dat het in het buitenland onbeperkt zal zijn. Ieder weldenkend mens snap ook dat da niet realistisch zou zijn. Als u zich op het verkeerde been gezet voelt, dan doet u dat uzelf aan.

En het staat er bij afsluiten ook gewoon bij hé? 

Kwestie van lezen.


Wat doet de term unlimited daar dan bij ?
Dat betekend toch echt onbeperkt.


Wat doet de term unlimited daar dan bij ?

Dat is het in Nederland. 


Reageer