Skip to main content
Beantwoord

Is er een fysieke multisim mogelijk?

• 5 juni 2023
  • 3 reacties
  • 282 keer bekeken

goedenavond,

voor in de auto zou ik graag een extra simkaart (tbv alleen data) willen kunnen gebruiken. Zakelijk kan dit zag ik en voor de iwatch is er de e-sim. Is een fysieke multisim mogelijk op hetzelfde abonnement?

hoor graag.

Hartelijke groet,

Dirk 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @DirkVisser, bij Multisim is de 2de simkaart een digitale simkaart. De zogeheten e-sim. Wil je echt fysieke simkaarten dan biedt consumentenmarkt duo-sim. 

Let er wel op dat bij een duo simkaart altijd maar 1 sim werkt, wil je die in de auto werkend hebben moet je de telefoon uit zetten en visa versa. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11721 reacties
  • Antwoord
  • 8 juni 2023

Hallo @DirkVisser, bij Multisim is de 2de simkaart een digitale simkaart. De zogeheten e-sim. Wil je echt fysieke simkaarten dan biedt consumentenmarkt duo-sim. 

Let er wel op dat bij een duo simkaart altijd maar 1 sim werkt, wil je die in de auto werkend hebben moet je de telefoon uit zetten en visa versa. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+14
  • KPN Monteur
  • 5280 reacties
  • 8 juni 2023

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 juni 2023

Bedankt voor jullie reacties. 

Het is inmiddels gelukt door even te bellen met de servicedesk. Een extra datasim bleek mogelijk en data delen blijft eveneens mogelijk.

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic