Skip to main content

Bij kpn kan ik eigenlijk pas 8 december verlengen alleen bij mobiel.nl heb je een aanbieding als je het verlengt dat je een cadeau erbij krijgt. Die loopt van 18-11 tot 02-12. Dit betekent dat ik het net mis zou lopen weet iemand of je het toch kan verlengen voor 8 december zodat in het niet mis loop?

Wanneer mag je verlengen?

Kan je niet wachten om je abonnement te verlengen? Dat kan al 4 maanden (120 dagen) voor het einde van je contract. Maar let op, je nieuwe contract start pas als je huidige afloopt.

Sim Only gekozen, maar toch liever een telefoon? Geen probleem. Na 3 maanden kan je dit alsnog veranderen. Bel ons of kom even langs in de winkel.

Eerder dan 4 maanden is niet mogelijk helaas.

Hallo ​@Dabhgddd , wil je ook overstappen naar een andere provider, of wil je alleen jouw KPN abonnement verlengen via mobiel.nl met dat cadeau?

Bij een afsluiten van een mobiel abonnement bij KPN kan je tijdens nummerbehoud kiezen voor "Zo snel mogelijk (versneld)”. Ik weet niet of jouw gekozen provider die optie ook biedt.

Als je gebruik wil maakt van versneld nummerbehoud, doet de nieuwe provider een aanvraag met een bepaalde toevoeging bij je huidige provider. Door die toevoeging kan die provider de optie om het nummer te porteren alvast openzetten. Pas wel op: dit kan leiden tot een afkoopsom van de hele resterende contractperiode bij de oude provider.

@RBxx Zoals ik lees is ​@Dabhgddd al klant bij KPN, dan gaat deze methode niet op. Als ​@Dabhgddd nu bij een andere provider zit, komt er een afkoopsom van 4/5 maanden, wat me niet wenselijk lijkt.

Klopt ​@bnh , vandaar mijn waarschuwing “Pas op“. Maar als topicstarter het cadeau echt wil…..

Reageer