Skip to main content
Beantwoord

Is er een mogelijkheid om mijn verlenging direct in te laten gaan?

• June 3, 2023
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Als ik mijn mobiel abonnement verleng is er dan ook de mogelijkheid dat deze direct in gaat en niet pas als mijn huidige abonnement is verlopen? 

Beste antwoord door PeterG

Als je nog in de afgesproken contract periode van 1 of 2 jaar zit, maak je dat eerst af.

Het nieuwe contract kun je wel vanaf 120 dagen voor het einde van die periode afsluiten, maar gaat dan nog niet lopen. Is dus alléén handig als je nu een nieuwe telefoon MET afbetalingsregeling nodig hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 3, 2023

Nee dat kan niet. Overigens hoeft u niet te verlengen hoor. Verlengen is niets anders dan een nieuw abonnement afsluiten met de bijbehorende voorwaarden. Het is niet zo dat het abonnement stopt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • June 3, 2023

Als je nog in de afgesproken contract periode van 1 of 2 jaar zit, maak je dat eerst af.

Het nieuwe contract kun je wel vanaf 120 dagen voor het einde van die periode afsluiten, maar gaat dan nog niet lopen. Is dus alléén handig als je nu een nieuwe telefoon MET afbetalingsregeling nodig hebt.