Skip to main content

Beste KPN moderators,

Ik heb op 13-7 een ticket aan laten maken ivm het feit dat ik regelmatig geen internetverbinding heb op mijn iphone 12 mini en dan alleen een E zie staan. Een week later op 20-7 heb ik weer gebeld en bleek dat er helemaal geen ticket open stond en is er wederom een ticket aangemaakt. Hoe weet ik of dit nu wel klopt want ik heb tot op heden nog steeds geen sms ontvangen en ben ook niet gebeld. 

Hi @Loja, goed dat je deze vraag stelt. 

Ik moet je vriendelijk verzoeken om even met ons te bellen. De telefonische medewerkers kunnen dit gelijk voor je nakijken en hier duidelijkheid over geven. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 


Ik heb zojuist wederom gebeld en de betreffende medewerker kon mij niet vertellen of er nog een ticket open stond omdat hij niet in het systeem kon kijken. Hij heeft toen maar weer een melding gemaakt. 

Totale chaos bij KPN.


Ik ben eindelijk gebeld! De medewerker wist mij te vertellen dat er voor klanten met een iphone 11 intussen een omruilactie gaande is maar dat er voor klanten met een iphone 12 nog niets bekend is. Waarna de beste man mijn ticket sloot en zei dat ik over een poosje maar weer moest bellen als het probleem niet verholpen was. Gekmakend! KPN doet wel heel erg z'n best om klanten weg te jagen. 


Ik ben eindelijk gebeld! De medewerker wist mij te vertellen dat er voor klanten met een iphone 11 intussen een omruilactie gaande is maar dat er voor klanten met een iphone 12 nog niets bekend is. Waarna de beste man mijn ticket sloot en zei dat ik over een poosje maar weer moest bellen als het probleem niet verholpen was. Gekmakend! KPN doet wel heel erg z'n best om klanten weg te jagen. 

Oh ja, de medewerker gaf ook nog aan dat het ontbinden van mijn contract niet mogelijk was maar gaf me nog wel een geweldige tip: ik zou een maandelijks opzegbaar contract aan kunnen gaan bij een andere provider totdat de storing bij KPN voorbij zou zijn. Geniaal!


Ik ben eindelijk gebeld! De medewerker wist mij te vertellen dat er voor klanten met een iphone 11 intussen een omruilactie gaande is maar dat er voor klanten met een iphone 12 nog niets bekend is. Waarna de beste man mijn ticket sloot en zei dat ik over een poosje maar weer moest bellen als het probleem niet verholpen was. Gekmakend! KPN doet wel heel erg z'n best om klanten weg te jagen. 

Oh ja, de medewerker gaf ook nog aan dat het ontbinden van mijn contract niet mogelijk was maar gaf me nog wel een geweldige tip: ik zou een maandelijks opzegbaar contract aan kunnen gaan bij een andere provider totdat de storing bij KPN voorbij zou zijn. Geniaal!

Gaat KPN dat dan compenseren? Ik ben bang van niet.

Medewerkers zijn deze situatie ook erg zat merk ik. Ze hebben geen enkele oplossing die ze direct aan kunnen bieden en hun belscript heeft ook 0 opties. Dus ja, ik neem het ze niet kwalijk dat ze met dit soort flut oplossingen komen. Hier op het forum kunnen ze mensen nog naar het 0800-nummer sturen, maar op die afdeling kan men echt helemaal niks meer doen. 


Reageer