Skip to main content

Sinds ongeveer 1-2 weken, hebben 3 van de 5 toestellen bij ons in huis ineens allerlei vage problemen met de KPN verbinding. Het duurt langer voordat de toon overgaat bij iemand bellen en data is uiterst onbetrouwbaar, overal waar we zijn hapert de data. Toestel info:
1x Iphone 11
2x iPhone SE 2020 waarvan 1 met zakelijk abonnement

Is er iets nieuws gaande waarvan ik niet op de hoogte ben? 

Heb vergelijkbare problemen met Iphone SE2020. Verbinding wordt niet gemaakt, of random verbroken. Bij zelf bellen duurt het heel lang voordat er verbinding wordt gemaakt. Internet/data is er soms niet of erg traag. Toestel is zo onbetrouwbaar aan het worden met KPN-abonnement. Zit zakelijk abonnement op. Toestel 3 jaar in bezet, actuele IOS, toestel terug naar fabrieksinstellingen en backup geplaatst: is geen oplossing. Wat wel?

Goeiemorgen, ik lees hier en daar dat klanten nu worden geholpen aan nieuwe toestellen en worden gecompenseerd voor abonnementskosten… maar ik hoor nog he-le-maal niks.. 
Ben ik de enige en is iedereen al netjes geholpen?

Mijn collega ​@Erik van KPN heeft je een privébericht gestuurd met meer informatie over jouw specifieke situatie ​@Niels Mostert!

Mijn collega ​@Erik van KPN heeft je een privébericht gestuurd met meer informatie over jouw specifieke situatie ​@Niels Mostert!

Yes, contact is er inderdaad, dank je

Reageer