Skip to main content
Antwoord

Is er sprake van een landelijke mobiele storing?

• November 25, 2025
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste mensen, ik kan al enige uren niet bellen of gebeld worden. Klopt het dat meer mensen hier last van hebben en dat er achter de schermen wel aan een oplossing wordt gewerkt?

Met vriendelijke groet

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Martijn Waarland, welkom allereerst bij onze community. 

Ik val gelijk met de deur in huis. Nee, er is bij ons geen landelijke storing bekend, dit kan ik persoonlijk ook bevestigen aangezien ik zelf ook kan bellen met mijn KPN abonnement. Probeer het het volgende:

• Zet je toestel uit en weer aan
  • Controleer of je vliegtuigstand uit staat
  • Controleer ook of je wel verbinding hebt met het KPN netwerk op je telefoon 
  • Als dit ook niet werkt ben ik benieuwd naar wat je precies hoort als je iemand probeert te bellen
  • Het kan wel zijn dat er een storing is in jouw buurt, controleer dit op onze storingspagina

Ik hoor graag van je. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 26, 2025

Hi ​@Martijn Waarland, welkom allereerst bij onze community. 

Ik val gelijk met de deur in huis. Nee, er is bij ons geen landelijke storing bekend, dit kan ik persoonlijk ook bevestigen aangezien ik zelf ook kan bellen met mijn KPN abonnement. Probeer het het volgende:

• Zet je toestel uit en weer aan
  • Controleer of je vliegtuigstand uit staat
  • Controleer ook of je wel verbinding hebt met het KPN netwerk op je telefoon 
  • Als dit ook niet werkt ben ik benieuwd naar wat je precies hoort als je iemand probeert te bellen
  • Het kan wel zijn dat er een storing is in jouw buurt, controleer dit op onze storingspagina

Ik hoor graag van je.