Skip to main content

Beste KPN,

Als ik mijn  abonnement wil wijzigen  in de app, krijg ik een tarief van 17€ voor 150min, zonder data.

Als ik online kijk kom ik op 13€ met onbeperkt bellen. 

Kan ik dit tarief ook in de app ontvangen, of moet ik hiervoor telefonisch wijzigen?

 

Met vriendelijke groet,

Frodo J.R.

Hmm :thinking:

Verlengen IS nieuw abonnement nemen op bestaande aansluiting/telefoonnummer. Dan kun je het Hussel abonnement nemen wat jij wilt. Je kunt bij alle Hussel abo's kiezen uit 150 min./sms of onbeperkt (voor ietsje meer abokosten).
Een nieuw abo bij verlengen kan alleen ingaan als je bestaande abo over de minimale tijd van 1 of 2 jaar heen is.
(verlengen is eigenlijk foute term; je verlengt nml niet je bestaande abo)

Bestaande abo’s uit de oudere proposities kunnen vaak nog wel (wat) gewijzigd worden via app/KPN Account via website.

Deze beide situaties kan het verschil verklaren.

Bellen kan altijd! :relaxed: 0800-0402


Zie bijgevoegde afbeeldingen voor het verschil in aanbieding. Op de website kan ik een betere optie kiezen dan via de app. Dus dat wordt dan bellen zometeen. Wel vervelend dat je als klant niet direct de beste optie ontvangt, of doe ik wat verkeerd? 

 


 


Hussel zonder MB's mét onbeperkt bellen komt op € 10* i.c.m. internet van KPN thuis.
Heb je thuis internet van een andere provider dan komt dat op € 15* (geen 13...)
*indien afgenomen voor minimaal 2 jaar

Weet je zeker dat je geen MB’s wilt? (een abo zonder heeft wel altijd een lage snelheid van 64 Kb/s voor o.a. internetbankieren en Whatsapp.)


En wat gebeurt er dan als je kiest voor

 


Hi @FrodoJan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zoals je het hierboven omschrijft klik je op wijzigen abonnement. In veel gevallen ga je dan binnen jouw contract omhoog, en zijn dat niet de nieuwere abonnementen. Wat krijg je te zien als je via de website op het knopje verlengen klikt? Welke opties krijg je dan te zien? Bij verlengen zou je namelijk wél voor de nieuwe opties moeten kunnen gaan.

De prijs is, zoals hierboven al aangegeven, afhankelijk van hoelang je het nieuwe contract wil afsluiten én of je meerdere producten hebt van KPN (dus internet/tv thuis).

Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen of kan voorzien van meer informatie :slight_smile:


@FrodoJan, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kunnen we je hier nog bij helpen of is het duidelijk geworden voor je met bovenstaande informatie?


Reageer