Skip to main content

Wij reizen in de zomermaanden 5-6 maanden in Nederland en wonen in Zwitserland. Kunnen we bij jullie een abonnement afsluiten. Bijvoorbeeld de "Super Unlimited"?

Of is het mogelijk om het adres van onze jachthaven door te geven

Vriendelijke groeten uit Zwitzerland

Hi @Sylvia Burri, welkom hier. 

Hebben jullie wel een Nederlands adres? Dan zou het kunnen. 


Is dit ook mogelijk als ik het adres van de werf gebruik aangezien wij in Zwitserland wonen?


Is dit ook mogelijk als ik het adres van de werf gebruik aangezien wij in Zwitserland wonen?

Een toestel word daar bezorgd en u moet op dat moment zelf aanwezig zijn. Niet iemand anders kan het in ontvangst nemen.

Als u een abonnement zonder toestel afsluit zou het misschien kunnen...


Is dit ook mogelijk als ik het adres van de werf gebruik aangezien wij in Zwitserland wonen?

Nee. Misschien een gekke vraag, waarom niet een abonnement afsluiten in Zwitserland?  


Het is niet mogelijk om in Zwitserland een abonnement af te sluiten met betrekking tot de Roming-kosten. Landen in de EU (met uitzondering van Zwitserland) kunnen in de hele EU bellen. We betalen hoge roamingkosten in het buitenland.


Het is niet mogelijk om in Zwitserland een abonnement af te sluiten met betrekking tot de Roming-kosten. Landen in de EU (met uitzondering van Zwitserland) kunnen in de hele EU bellen. We betalen hoge roamingkosten in het buitenland.

Tja... met alle respect... misschien moet u dan gewoon niet in Zwitserland gaan wonen, of daar blijven en niet hierheen komen. Of niet bellen/internetten als u hierheen komt 😉


Is dit ook mogelijk als ik het adres van de werf gebruik aangezien wij in Zwitserland wonen?

Nee.

Waarom niet? Gewoon uit interesse, waar zou @Sylvia Burri tegen aan lopen als ze toch een abonnement zonder toestel af zou sluiten? Welke checks / controles worden er uitgevoerd?

Ik lees wel eens over Nederlanders die op vakantie naar Amerika daar een simkaart aanschaffen. Want dat is dan goedkoper. Wat nu als een Amerikaan hier in NL bij KPN een simkaart aan wil schaffen, hoe gaat dat dan?


@Nick83  Bedankt voor de leuke reactie over waarom ik in Zwitserland zou moeten blijven.  Ik kan zonder zulke opmerkingen en het beantwoordt mijn vraag niet.


Is dit ook mogelijk als ik het adres van de werf gebruik aangezien wij in Zwitserland wonen?

Nee.

Waarom niet? Gewoon uit interesse, waar zou @Sylvia Burri tegen aan lopen als ze toch een abonnement zonder toestel af zou sluiten? Welke checks / controles worden er uitgevoerd?

Ik lees wel eens over Nederlanders die op vakantie naar Amerika daar een simkaart aanschaffen. Want dat is dan goedkoper. Wat nu als een Amerikaan hier in NL bij KPN een simkaart aan wil schaffen, hoe gaat dat dan?

https://www.kpn.com/prepaid gok ik zo. 


Is dit ook mogelijk als ik het adres van de werf gebruik aangezien wij in Zwitserland wonen?

Nee.

Waarom niet? Gewoon uit interesse, waar zou @Sylvia Burri tegen aan lopen als ze toch een abonnement zonder toestel af zou sluiten? Welke checks / controles worden er uitgevoerd?

Ik lees wel eens over Nederlanders die op vakantie naar Amerika daar een simkaart aanschaffen. Want dat is dan goedkoper. Wat nu als een Amerikaan hier in NL bij KPN een simkaart aan wil schaffen, hoe gaat dat dan?

Voor buitenlanders heeft KPN speciaal de tavelsim ontwikkeld welke actief wordt aangeboden bij telefoonwinkels nabij Schiphol.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/kpn-travelsim.htm


Reageer