Skip to main content

Mijn huidige telefoon is kapot, maar ik kan pas over een maand een nieuwe telefoon aanvragen met abo. Is het niet ergens mogelijk om toch eerder een nieuw abonnement af te sluiten zodat ik weer bereikbaar ben? Ik kan nu helemaal niets….

 

Groetjes,

Melanie

Hallo @Mel1305 je kunt bij iedere telefoonboer op de hoek een nieuwe telefoon kopen en en daar je simkaart in stoppen.

 


Dat is aardig dat u dat zegt, maar dat weet ik uiteraard ook… Mijn vraag is toch een heel andere vraag waar ik graag een antwoord op wil...


Hallo @Mel1305 volgens mij kun je binnen 4 maanden vóór einde contract, je bestaande contract verlengen met een nieuw toestel, dat nieuwe contract gaat dan in per eerstvolgende vervaldatum, maar je nieuwe telefoon krijg je wel direct, mits bij KPN in voorraad.


Hoi @Mel1305 

Ben je al binnen die drie maanden zoals @JanD zegt dan is het geen probleem, zo niet dan even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten.
.


Een vervelende situatie Mel1305, maar het verlengen van een mobiel abonnement kan pas vanaf vier maanden (120 dagen) voor het einde van het lopende contract. Het nieuwe abonnement begint na afloop van het oude contract, maar de nieuwe telefoon krijg je direct (indien leverbaar).

Kan je geen beroep doen op familie of vrienden? Die hebben misschien nog een oude telefoon liggen waarmee je die periode kan overbruggen.


Hallo Ruud, bedankt voor je reactie. Die felrood zijn zo oud die laden niet eens meer op. Ik heb er hier 6 liggen en ik kan er niets mee. T is vooral balen dat je bij banken niet kan inloggen zonder die stomme telefoon… Maar ik zal moeten wachten, geduld is een schone zaak...


Hallo huistijger… Dat bellen maakt het lastig, ik heb geen telefoon. Een gisterochtend heb ik ook niet en op t werk bellen is echt een no go… ik wacht geduldig nog een maand


Koop dan gewoon een dumbphone.

https://www.bol.com/nl/nl/p/nokia-105-neo-4mb-zwart-dual-sim/9200000117591479/?bltgh=sfAn588wwULUJJmMkmtGuQ.4_15.18.ProductPageUrl

25 euro, kan je niet voor tobben. En altijd handig om achter de hand te hebben. Kan je in ieder geval de smsjes ontvangen voor inloggen.