Skip to main content
Beantwoord

Is het nog mogelijk om een mobiel abonnement te verlengen in de KPN winkel?

• February 18, 2025
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik zou graag mijn telefoon willen  verlengen in een KPN winkel is dat anno 2025 nog mogelijk ivm overvallen etc. Ik hoor het graag!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Danielde03 ,

Het zal afhankelijk zijn van welk toestel je wilt. De meest dure toestellen zullen niet in de winkel op voorraad zijn. Ze hebben waarschijnlijk wel een aantal goedkopere toestellen die je dan wel meer mee kunt krijgen.

Hoe ja daar achter komt? Vraag het ter plaatse in de KPN-winkel.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• February 18, 2025

Verlengen kan waarschijnlijk wel. Maar de kans is redelijk groot dat je het toestel niet meteen meekrijgt. Dan word het later opgestuurd. En dat is misschien precies niet wat jij wilt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2025

Correct, ik zou graag de telefoon direct willen meenemen. Dan zal ik eventueel naar de mediamarkt kunnen gaan. Bedankt voor uw reactie!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 18, 2025

Hallo ​@Danielde03 ,

Het zal afhankelijk zijn van welk toestel je wilt. De meest dure toestellen zullen niet in de winkel op voorraad zijn. Ze hebben waarschijnlijk wel een aantal goedkopere toestellen die je dan wel meer mee kunt krijgen.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dit klopt! Ik durf je niet van tevoren te zeggen welke toestellen we wel en niet in de winkel hebben. Er is maar 1 manier om daar achter te komen.