Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb vorig week mijn Multisim van mijn apple watch stop gezet, omdat ik geen apple watch meer heb. Maar als ik opnieuw een apple watch wil bestellen via jullie website dan geeft het systeem aan dat ik een actieve multisim heb terwijl ik het opgezegd heb.

 

Kunnen jullie dit oplossen?

 

MVG 

Jerrol Karamulla

Hoi @Jerrolk, welkom op onze community! Bij een wijziging als deze kan er even overheen gaan maar een week is wel wat aan de lange kant. Zie je Multisim ook nog aan staan in je MijnKPN? 
Je kunt hierover ook altijd even met ons bellen op 0800-0402, als ie nog aanstaat kunnen zij dat zien en hem uit zetten. Als ie al uit staat kunnen zij je ook helpen met het bestellen van een nieuwe Apple Watch


Goedemorgen Thomas, ik heb de klantenservice gebeld en ze geven aan dat het geannuleerd is maar als ik via jullie website een nieuwe watch ga bestellen dan geeft het systeem aan dat er een actieve multisim is. Ze heeft ook de andere afdeling gebeld en die zeggen dat het geannuleerd is. En als het nog steeds niet lukt dat ik dan naar de winkel moet gaan om er 1 bestellen want via de klantenservice kan je niet bestellen en ze gaf ook aan dat het evt aan de website ligt.

 

maar ik heb geen tijd ok naar de winkel te gaan. Kunnen jullie mij helpen?


Dat schiet niet op inderdaad @Jerrolk, hier via het forum kan ik je er inhoudelijk helaas niet echt mee helpen. Ik denk dat de winkel opzich wel de handigste route is maar het kan ook simpelweg een kwestie zijn van het later nog eens te proberen


Reageer