Skip to main content

I ordered for a phone but it was cancelled two different times because I was not at the door. The first extension I did with a new phone doesn’t need me to be present. I am getting another phone for personal use but I am so busy that I always miss my appointment. Is there a way I can order it again while I upload my identity card just to proof I made the order. And the payment can be on my next invoice 

Hallo ​@R.A Vrolijk ,

Gaat het om een nieuw abonnement bij KPN? Dan moet je zelf de telefoon in ontvangst nemen. 

Gaat het om een verlenging? Dan kun je ook een huisgenoot de telefoon in ontvangst laten nemen? Of je laat het op een ander adres (afhaalpunt) bezorgen. 

Google Translate: 

Is it a new subscription with KPN? Then you have to receive the phone yourself. Is it an extension? Then you can also have a housemate receive the phone? Or you can have it delivered to another address (collection point).

Ik ben al meer dan 2 jaar bij kpn. Ik heb ongeveer een maand geleden een verlenging gedaan, dus ik denk niet dat ik nog kan verlengen. Ik heb de nieuwe telefoon en het nieuwe nummer besteld onder mijn profielaccount bij kpn. Moet ik nog steeds aanwezig zijn met zo'n langdurig partnerschap om de telefoon te hebben?

@R.A Vrolijk Je moet persoonlijk het telefoon in ontvangst nemen omdat de bezorger moet een identificatie check doen (ID kaart controleren en eventueel 0,01ct laten pinnen). Bij PostNL, als je voor het verzenden jouw leveringsadres verander naar b.v. jouw werk, dan wordt ook al voor het verzenden een label gemaakt voor jouw werkadres en daarnaartoe verzonden. Letop, het moet echt gewijzigd worden voor het verzenden, anders krijg het pakket nog steeds een label met jouw huisadres, en de pakketbezorger gaat ook daarnaartoe en retourneren indien je niet aanwezig zal zijn.

Ik ben al meer dan 2 jaar bij kpn. Ik heb ongeveer een maand geleden een verlenging gedaan, dus ik denk niet dat ik nog kan verlengen. Ik heb de nieuwe telefoon en het nieuwe nummer besteld onder mijn profielaccount bij kpn. Moet ik nog steeds aanwezig zijn met zo'n langdurig partnerschap om de telefoon te hebben?

Het gaat om een nieuw nummer, dus een nieuwe abonnement. In die situatie moet je dus persoonlijk op jouw adres de telefoon in ontvangst nemen. Je moet je dan ook kunnen legitimeren. 

Zie ook uitleg in eerdere reactie: 

Hallo ​@R.A Vrolijk ,

Gaat het om een nieuw abonnement bij KPN? Dan moet je zelf de telefoon in ontvangst nemen. 

Gaat het om een verlenging? Dan kun je ook een huisgenoot de telefoon in ontvangst laten nemen? Of je laat het op een ander adres (afhaalpunt) bezorgen. 

Google Translate: 

Is it a new subscription with KPN? Then you have to receive the phone yourself. Is it an extension? Then you can also have a housemate receive the phone? Or you can have it delivered to another address (collection point).

Hoi ​@R.A Vrolijk, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede antwoorden staan. Is het voor jou duidelijk zo? Als het een nieuw abonnement is zul je zelf het toestel aan moeten nemen en een cent pinnen aan de deur

Reageer