Skip to main content
Vraag

Is mijn bundel van KPN Unlimited geldig op Sint Maarten?

• July 18, 2026
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik ben in Sint Maarten en heb internet unlimited. Heb ik dan die 25 GB automatisch? Moet ik dat aanzetten? Ik zie in mijn abonnement dat ik super unlimited heb maar nergens de ‘+’. 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 18, 2026

Hallo ​@Nikipel ,

GB - -  

* Met SuperUnlimited+ heb je 25 GB om te gebruiken in Albanië, Aruba, Bonaire, Brazilië, Canada, Curacao, India, Marokko, Saba, Sint Eustatius, Sint Maarten, Suriname, Thailand, Turkije, de Verenigde Staten (inclusief Alaska en Hawai) en Zuid Afrika.

Heb je een lager abonnement? Dan heb je die 25 GB niet. 

Aanzetten heeft niet direct nut, de wijziging gaat pas in per de volgende factuurperiode. 

Unlimited abonnementen 2025

In 2025 hebben we een nieuwe Unlimited abonnement geïntroduceerd. Er zijn nu 4 verschillende soorten Unlimited abonnementen.

Abonnement SuperUnlimited+ SuperUnlimited Unlimited400 Unlimited50
Download snelheid 1000 Mbit/s 700 Mbit/s 400 Mbit/s 50 Mbit/s
Upload snelheid 200 Mbit/s 200 Mbit/s 150 Mbit/s 20 Mbit/s
MB's delen 100 GB 75 GB 50 GB 40 GB
Binnen Europa 100 GB 75 GB 50 GB 40 GB
Buiten Europa* 25 GB - - -

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Ik ben in Sint Maarten en heb internet unlimited. Heb ik dan die 25 GB automatisch? Moet ik dat aanzetten? Ik zie in mijn abonnement dat ik super unlimited heb maar nergens de ‘+’. 

Hoi ​@Nikipel 

Ik heb zelf ook het mobiele abonnement SuperUnlimited Plus, met daarbij die 25 GB aan data voor een reeks landen buiten de EU.

Deze 25 GB krijg je elke maand automatisch bij je bundels, dus je hoeft hem niet apart aan te zetten in de Mijn KPN app.

Je kunt dat checken in de Mijn KPN app, en dat doe je als volgt:

• Open de Mijn KPN app
  • Tik onderaan op producten
  • Vervolgens klik je op je eigen 06-nummer.
  • Je komt nu uit in het overzicht van je mobiele abonnement.
  • Tik nu op Mijn bundels.
  • Vervolgens zie je alle bundels voor gebruik binnen Nederland, binnen de EU en Buiten de EU.
  • Tik nu bovenaan op de optie Buiten EU, en je ziet nu die 25 GB aan data voor buiten de EU.

Bij alle overige Unlimited abonnementen zie je deze optie er dus niet bij staan, alleen als je SuperUnlimited Plus abonnement hebt.