Skip to main content

Ik moet het toch even delen hoor 😉 Ik mag mijn mobiele abonnement verlengen, dus ik kijk op de site naar mijn 'persoonlijk aanbod’ en zie dat hetzelfde abonnement 5 Euro duurder is dan wat ik nu betaal. Ik ging er in mijn onschuld vanuit dat de combikorting er nog vanaf zou gaan, maar ik belde toch even na om te vragen of dat klopt. Tot mijn grote verbazing was dat niet zo en kwamen we samen tot de conclusie dat ik beter niet kan verlengen of overstappen.

Whow… Ze doen echt geen moeite meer voor de simpele consument hè!?

Hallo @Wouterie verlengen hoeft ook helemaal niet, na je vaste contract wordt het omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Als het verlengaanbod niet aantrekkelijk voor je is, laat je alles gewoon doorlopen zoals het nu is.

 


Hallo @Wouterie verlengen hoeft ook helemaal niet, na je vaste contract wordt het omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Als het verlengaanbod niet aantrekkelijk voor je is, laat je alles gewoon doorlopen zoals het nu is.

 

Dat snap ik, het is alleen zo grappig dat het aanbod overkomt als een manier om mij juist weg te jagen. Kan aan mij liggen natuurlijk, maar doorgaans is een aanbod iets waar je door overgehaald wordt om te blijven, niet een uitnodiging om elders te gaan kijken.