Skip to main content

Sinds juli geen internet meer waar ik pas veel later achter ben gekomen.

Inmiddels van toestel veranderd en klachten verholpen.

Zou wel graag compensatie willen voor de kosten die door de KPN in rekening zijn gebracht.

Iphone 11 nog steeds niet bruikbaar op KPN netwerk.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Pieter1969, welkom! Begrijpelijk! Ik weet niet zo goed wat we in dit geval het beste kunnen doen, maar ga dat zeker voor je uitzoeken. Je hebt de iPhone 11 gebruikt op het telefoonnummer wat jij in je profiel hebt staan? Kan je het betreffende imei nummer ook in jouw forumprofiel zetten? Dat kan onder de ‘persoonlijke opmerkingen'. En sinds wanneer gebruik je de iPhone 11 niet meer? Ik ga er dan voor je achteraan.


Hallo mijn imei is te vinden in het profiel 


Hallo @Pieter1969, ik ga voor je een melding registreren, zodat je meekunt in de coulance regeling. 


Goedemiddag, 

 

Ik ben net terug van een weekje Spanje … en in verwarring. De Iphone van mijn zoon (Iphone 11) heeft in Nederland grote problemen met 4G (al een lange tijd). Ik dacht eerst dat ie zelf iets had gedaan, maar afgelopen week in Spanje werkte zijn telefoon als een zonnetje. Aanmelden ging razendsnel, 4G continue beschikbaar. Gisteravond op Schiphol en hier thuis weer dezelfde oude problemen. Ik herken veel van die problemen die hier worden beschreven, hoe zou ik dit op kunnen lossen? 


Zie je eigen topic @B_v_loon