Skip to main content

Ik wil graag de esim activeren voor de iwatch echter in mn iwatch app staat er geen mobiel netwerk. Hoe nu verder

Beste @Baas1977, welkom! Ben je er inmiddels uitgekomen? Hoe je de multisim kunt activeren, zie je hier:

Hoe activeer ik KPN Multisim op de Apple Watch?

Heb je een geschikte Apple Watch én een mobiel abonnement bij KPN? Dan activeer je Multisim gemakkelijk zelf via de Watch-app op je iPhone:

  1. Open de Watch-app op je iPhone
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'
  3. Tik op 'Configureer mobiel netwerk'
  4. Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'
  5. Log in met je KPN ID
  6. Tik op 'aanzetten' Multisim
  7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord'
  8. Je Apple Watch Cellular wordt geactiveerd. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren

Heb je een Apple Watch met Multisim bij KPN besteld? Volg dan stap 1 t/m 3 en wacht tot de activatie is afgerond.

Kom je er alsnog niet uit, laat het gerust weten of bel even met mijn collega's via 0800-0402. 


Nee want bij mij ontbreekt Mobiel netwerk' in het lijstje dus het is niet gelukt helaas


Heb je überhaupt wel een Apple Watch met multisim functionaliteit? Er zijn 2 soorten namelijk:

 


Ik heb een 9 zit daar ook verschil in dan ? 


Ik heb een 9 zit daar ook verschil in dan ? 

Ja, afgezien van de 2 verschillende maten (41 en 45 mm) en de materiaalsoort (aluminium of roestvrij straal) heeft de aluminium dus een versie met multisim en een versie zonder multisim. Kortom, er zijn aardig wat verschillende soorten series 9.


Dank je wel voor je hulp. Jammer je betaald veel en niemand zegt wat. Zal wel Bij deze tijd horen. 
 


Geen dank voor de hulp! Ja ik begrijp het dat is enorm balen.Â