Skip to main content
Beantwoord

Jaaroverzicht over je mb en bel minuten

• January 7, 2020
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Arman112222
Nieuwkomer

Waar vind ik een jaaroverzicht met daarin aangegeven hoeveel mb's ik totaal heb gebruikt elke maand en hoeveel minuten gebeld. Zodat ik zelf kan bepalen want voor mij passend is voor een verlenging?

Mvg,

Arman

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Arman, goede vraag! Er is geen jaaroverzicht. Echter, zoals RBxx al aangeeft, staat dit elke maand op je factuur. De facturen kun je downloaden in je MijnKPN. Let er op dat bij facturen ouder dan 6 maanden de specificatie verwijderd wordt i.v.m. privacy wetgeving. Die data uit de facturen kun je dan zelf onder elkaar zetten om te zien wat je op jaarbasis verbruikt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 7, 2020

Hallo @Arman112222 

Als het goed is, staat die informatie op je maandelijkse facturen. Op de KPN website staat een voorbeeld factuur.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 12, 2020

Hoi Arman, goede vraag! Er is geen jaaroverzicht. Echter, zoals RBxx al aangeeft, staat dit elke maand op je factuur. De facturen kun je downloaden in je MijnKPN. Let er op dat bij facturen ouder dan 6 maanden de specificatie verwijderd wordt i.v.m. privacy wetgeving. Die data uit de facturen kun je dan zelf onder elkaar zetten om te zien wat je op jaarbasis verbruikt.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 12, 2020

Je krijgt de facturen ook naar je emailadres gezonden. Dus check je mailbox.

Arman112222
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2020

Dankjewel Erik voor je uitleg ! Ik weet voldoende.