Skip to main content

Ik heb jarenlang teveel betaald voor de telefoonkosten van mijn Samsung Galaxy Note 3.

Er is jaren een bedrag van minimaal 30 euro per maand teveel afgeschreven voor de telefoonkosten terwijl het toestel al lang afbetaald was.

Nooit heb ik bericht gekregen dat mijn abonnement afgelopen zou zijn en dat de kosten voor de telefoon gewoon door zouden blijven lopen.

De Hoge Raad heeft beslist dat de kosten door de provider terug betaald dienen te worden.

Telefoonclaim - Uitspraken Hoge Raad (consumentenclaim.nl)

Nu las ik hier op een ander topic dat dit inderdaad gebeurt. Mijn gegevens voor het forum heb ik volledig ingevuld dus verzoek aan de moderators is om dit door te zetten naar de juiste afdeling.

Inmiddels heb ik wel een sim only abonnement afgesloten zodat dit soort ‘grappen’ mij niet meer overkomt.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hey @Biels Dwarsligger! Welkom op ons Forum. We kunnen hier een formulier voor invullen. Een achterliggende afdeling gaat er dan mee aan de slag en neemt contact met je op. 
Ik heb uiteraard het formulier meteen voor je ingevuld. De doorlooptijd is 10 werkdagen. 


Hey @Biels Dwarsligger! Welkom op ons Forum. We kunnen hier een formulier voor invullen. Een achterliggende afdeling gaat er dan mee aan de slag en neemt contact met je op. 
Ik heb uiteraard het formulier meteen voor je ingevuld. De doorlooptijd is 10 werkdagen. 

Fijn, ik hoop dat het nu heel snel opgelost is!