Skip to main content
Beantwoord

JBL headset

  • November 28, 2019
  • 14 reacties
  • 717 keer bekeken

Ik heb 26-11 mijn abonnement met ern galaxy s10 verlengd.

Op jullie site staat...i.c.m.rrn jbl headset.

Deze is niet meegeleverd en ik heb geen info gekregen hoe ik eraan kan komen.

Kunnen jullie mij hier meer info over geven?

Beste antwoord door RBxx

Hoi  @Rstoppel dit is een promotie-actie van Samsung in samenwerking met KPN. De uitvoering ligt bij Samsung op de onderstaande promotie-site. Registreer je gegevens daar voor 16 dec.

 https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=6M26XBTUTH6C2

Samsung streeft ernaar de JBL-headset binnen 6 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.

p.s. er staat een verwijzing op de KPN site, maar die valt niet erg op….

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 28, 2019

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 29, 2019

Hoi  @Rstoppel dit is een promotie-actie van Samsung in samenwerking met KPN. De uitvoering ligt bij Samsung op de onderstaande promotie-site. Registreer je gegevens daar voor 16 dec.

 https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=6M26XBTUTH6C2

Samsung streeft ernaar de JBL-headset binnen 6 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.

p.s. er staat een verwijzing op de KPN site, maar die valt niet erg op….


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 30, 2019

Hoi @Rstoppel, is het gelukt om te registreren voor dit promotie cadeau?

Wacht niet te lang, want de deadline is keihard bij Samsung! Te laat betekent geen headset.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 30, 2019

Bedankt voor je reactie.

ik moet even op zoek waar ik een factuur kan vinden.

Ik kreeg die niet bij mijn telefoon meegestuurd.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 30, 2019

Hoi @Rstoppel , die heb je niet via de mail gekregen?

Kijk anders eens in MijnKPN via Producten Mobiel → Persoons- en betaalgegevens

Staat er dan iets bij “Correspondentie met KPN” (stukje naar beneden) ?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 3, 2019

Goedenavond @Rstoppel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad een promotie vanuit Samsung, dus dien je jouw toestel daar te registreren voor de uiterlijke datum. De gegevens zou je ook op het doosje van het toestel moeten kunnen vinden! Mocht je toch nog iets missen, dan kan het ook goed zijn dat je toestel op de (eerste) factuur staat. 

Kan ik hier nog bij helpen? Dan hoor ik het graag! Zou je dan ook je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer + 06-nummer?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 3, 2019

Het is ondertussen gelukt.

Bedankt voor de reacties.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 6, 2019

@Rstoppel, fijn om te lezen dat het alsnog gelukt is! Veel plezier ermee alvast :smile:


  • Nieuwkomer
  • January 10, 2020

Samsung deal met JBL Headset - aankoop via KPN

Ik heb 1 december 2019 een Samsung S10+ besteld met daarbij JBL Headset (black Friday deal). Deze werd niet meegeleverd met de levering van de telefoon.

Contact opgenomen met KPN:

  • Er werd aangegeven dat dde headset pas na 2 weken (verstrijken van bedenktijd) wordt verstuurd en door klantenservice aangegeven dat dit idd niet op de website stond vermeld. 
  • Er is door de klantenservice mij niet gewezen over registratie aanvraag bij Samsung om in aanmerking te komen van de headset.
  • Op de advertentiesite van KPN staat geen link naar de site van Samsung voor registratie om hiervoor in aanmerking te komen.

Helaas is voor mij de registratietijd voor de actie verstreken en kan ik geen aanspraak meer maken op de headset. Zowel KPN als Samsung geven aan dat zij mij hier niet in tegemoet komen.
KPN biedt haar excuses aan voor de foutieve informatie die mij is gegeven maar daar kan ik niets mee
….. en nu???

Kijk bijvoorbeeld naar https://shop.kpn.com/mobiel/samsung/galaxy-note-10-plus-dual-sim/zwart-512gb/

Ik hoop op een spoedige en bevredigende oplossing.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 10, 2020

Hallo @jenneke, zoals ik eerder al zei, valt het op de KPN website niet erg op, maar het staat er wel. Als je klikt op het groene "vlak”, dan verschijnt de informatie hoe te claimen rechts op het scherm.  Zoals hier op het door jou aangegeven voorbeeld-scherm:

 

Zoals altijd is er nog twee weken “claim” tijd na de aankoopperiode, maar dan valt de harde deadline. Ik ben daarom bang dat het te laat is, maar misschien weet een KPN moderator nog een oplossing.


  • Nieuwkomer
  • January 11, 2020

Beste Ruud dank voor je reactie.

Kun je mij aangeven waaruit blijkt dat ik op de i moet klikken om mij te registreren bij Samsung voOr de headset. Voor mij staat de  i voor INFORMATIE en niet voir REGISTRATIE.

Wachtend op uw antwoord of op een antwoord van de moderator.

Groet Jenneke. Tot voor kort een tevreden klant maar dat kan nog weer goed komen........

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 12, 2020

Tja, zo werkt het op websites en dus ook bij KPN. Een knop "Klik hier voor meer informatie over de actie".  Niet alles past op één pagina.


  • Nieuwkomer
  • January 12, 2020

Bedankt voor de terugkoppeling Ruud.

Het wordt duidelijk voor mij dat de KPN zelf weet dat het niet doet wat het moet doen.... duidelijke informatie geven.

 Ik zal een formele klacht in dien bij de RCC en bij consumentenprogramma Kassa.

Groet van een teleurgestelde KPN klant.


  • January 12, 2020

Whahahaha omg!

Hoe duidelijk wil je het hebben? Moet kpn het voortaan maar op een bordje voorschotelen? 

 

Als er ergens iets 'gratis' bijstaat ALTIJD even op de aanvullende informatie klikken...