Skip to main content

Hi! Sinds 2 weken kan ik 1 nummer niet meer bellen met mijn abonnement. Ik heb deze persoon niet ge lekkerder en andersom ook niet. Ik heb de telefoon opnieuw opgestart, het nummer gebeld door cijfers los in te typen maar niks werkt. Nu lees ik op andere forums dat dit opgelost kan worden door vanuit de provider het abonnement te resetten. Kam iemand hiermee helpen?!

Goedemiddag @Kumo, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat is inderdaad vreemd dus goed dat je hier melding van maakt! Ik doe de voorzichtige aanname dat jij met een mobiel abonnement van KPN belt? En het nummer dat je probeert te bellen maar niet meer kunt bereiken; is dat ook een 06 nummer? En kan het desbetreffende nummer jou bijvoorbeeld nog wel bellen? 


Goedemiddag Jan!

Ja dat klopt! Ik bel met een mobiel kpn abonnement en kan alleen dat eene nr niet bereiken. Andersom kan ok door dit nummer wel gebeld worden en is ook gewoon een 06 nr inderdaad. Ik heb mijn foon al opnieuw opgestart. Sim verwijderd en opnieuw erin gezet. Gekeken naar de oproep instellingen en blokkades, zowel bij mijn eigen gsm als de gsm van persoon die ik niet meer bellen kan maar alles staat goed


Goedemorgen @Kumo en bedankt voor de toelichting!
Heb jij misschien nog de mogelijkheid om je simkaart eens in een ander toestel te testen om te kijken of je dan wel door het desbetreffende nummer gebeld kan worden? Puur om alles zoveel mogelijk uit te kunnen sluiten. Mocht je dan nog steeds tegen hetzelfde probleem aanlopen dan zal ik een ticket voor je aanmaken zodat onze technische dienst hier dieper in kan duiken. 


Reageer