Skip to main content

Ik probeer met mijn mobiele nummer één vast telefoonnummer te bellen en dat lukt niet. Verbinding wordt direct verbroken. 

Ik heb al geprobeerd anoniem te bellen met #31# en dat geeft hetzelfde resultaat.

Andere vaste nummers kan ik wel bellen. 

Ik heb het contact al verwijderd en opnieuw toegevoegd. Helpt ook niet. 

Met een andere telefoon (ook KPN mobiel) kan ik het nummer wel bellen.

Wat kan er aan de hand zijn?

KPN geeft zelf aan dat het voor 100% niet aan hun kant ligt, maar dat het aan mij ligt en dat zij niets voor me kunnen doen. Maar ik heb geen idee waar ik dit verder moet zoeken. 

Hallo @Mirella1 ,

Misschien heeft die andere persoon jouw nummer wel (per ongeluk?) geblokkeerd? 

Ook bij Vaste Nummers kan dat ingesteld worden…. 


Hallo @Mirella1 ,

Misschien heeft die andere persoon jouw nummer wel (per ongeluk?) geblokkeerd? 

Ook bij Vaste Nummers kan dat ingesteld worden…. 

Hallo @Noordzee,

 

Dank voor je reactie. Heb ik ook even aan gedacht, maar dan zou je doorgeschakeld worden naar voicemail of melding krijgen dat het nummer niet in gebruik is. Maar hier wordt de verbinding direct na het kiezen verbroken. 

En ik weet niet goed wat ik de huisarts heb aangedaan dat ik geblokkeerd zou zijn... 😁


HaHaHa. Nee, dan is dat wat onwaarschijnlijk.  :joy:

 

 


Hoi @Mirella1, dat is wel heel bijzonder. Wij blokkeren geen telefoonnummers. Alleen waar gaat het wel mis? Kun je jouw simkaart in een ander toestel testen? Kun je dan wel bellen, dan zit het in jouw toestel. Kun je dan nog niet bellen, dan zit het of op jouw simkaart of aan onze kant. Dan wil ik je ook als eerste aanraden om een vervangende simkaart aan te vragen. 


Ik ga er van uit dat je duidelijk hebt. Ik heb geen reactie meer gezien. Mocht ik toch nog kunnen helpen, dan hoor ik dat graag. 


@Bart_ZExcuus voor mijn late reactie.

Probleem is inmiddels opgelost, bleek een technisch probleem aan KPN kant te zijn. Het nummer kan ik nu weer zonder problemen bellen. 


Fijn dat het verholpen is. Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.