Skip to main content

Gisteren 1 mei rond 4 uur een bestelling geplaatst die 2 mei vandaag zou worden bezorgd. Een verlenging met een nieuwe telefoon. Ik heb hiervan ook een bevestiging gehad. Het probleem is alleen dat ik nu nog steeds niet de bestelstatus kan volgen, er staat 'Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.'

 

Komt mijn bestelling vandaag nog binnen? 😕

Ik heb precies het zelfde gehad dus ik kijk even met je mee als ze reageren 


Er zit de laatste tijd een behoorlijke vertraging op. Dat "maximaal een uur" is nu vaak "maximaal een dag".


Oh wauw, ik bekijk jullie berichten en denk nah probeer het nogmaals na 100x proberen, werkt die link nu wel en zie ik nu een overzicht🙈  ontvang hem alleen niet vandaag gok ik.


Er wordt ondermeer gecheckt of de bestelde telefoon wel op voorraad is. En verder bv of er een BKR-registratie is. In de praktijk lukt dat gewoon niet binnen een uur. 

Als alles OK, ontvang je een SMS over de bezorging. 

KPN stuurt dan een koerier naar jou toe. Er wordt dan een kaartje in de bus gedaan (als jij niet thuis bent) dat de koerier geweest is. Vervolgens doet KPN drie belpogingen om een nieuwe afspraak met je te maken. Maar je kunt dan ook zelf via mijnbestelling.kpn.com een nieuwe afspraak maken .🙂

 


Oh dan hoop ik dat ik dat zo ook krijg , had namelijk gisteren ochtend om 8 uur een bestelling gedaan met verleningen . 


@Persoonlijkomgeving Top dat je je gegevens hebt ingevuld. Ik zie dat be bestelling eerst helemaal gecontroleerd moest worden, dit kan BKR zijn of correctheid van gegevens. De bestelling is vanochtend om 10.40 uur verwerkt. Ik zie dat jouw telefoon klaar ligt om opgehaald te worden door de bezorgdienst. Ik betwijfel of dit vandaag nog allemaal gaat lukken. Vermoedelijk ontvang je de telefoon morgen. :blush:

@darylgs Ik kan helaas niet met je meekijken omdat ik geen gegevens van je heb. Heb je ondertussen al een idee waar je telefoon blijft of wanneer die bezorgd wordt? 


@Persoonlijkomgeving Top dat je je gegevens hebt ingevuld. Ik zie dat be bestelling eerst helemaal gecontroleerd moest worden, dit kan BKR zijn of correctheid van gegevens. De bestelling is vanochtend om 10.40 uur verwerkt. Ik zie dat jouw telefoon klaar ligt om opgehaald te worden door de bezorgdienst. Ik betwijfel of dit vandaag nog allemaal gaat lukken. Vermoedelijk ontvang je de telefoon morgen. :blush:

@darylgs Ik kan helaas niet met je meekijken omdat ik geen gegevens van je heb. Heb je ondertussen al een idee waar je telefoon blijft of wanneer die bezorgd wordt? 

Jaa ik heb vanmorgen alsnog een mail gehad en kan hem nu wel zien met de bestelstatus. Er staat dat de telefoon klaar is voor verzenden, maar neem aan dat ie niet vandaag nog wordt bezorgd 🙈 bezorgen ze op zondag ook? Zie hierboven dat staan. 


@Persoonlijkomgeving Top dat je je gegevens hebt ingevuld. Ik zie dat be bestelling eerst helemaal gecontroleerd moest worden, dit kan BKR zijn of correctheid van gegevens. De bestelling is vanochtend om 10.40 uur verwerkt. Ik zie dat jouw telefoon klaar ligt om opgehaald te worden door de bezorgdienst. Ik betwijfel of dit vandaag nog allemaal gaat lukken. Vermoedelijk ontvang je de telefoon morgen. :blush:

@darylgs Ik kan helaas niet met je meekijken omdat ik geen gegevens van je heb. Heb je ondertussen al een idee waar je telefoon blijft of wanneer die bezorgd wordt? 


 

klopt had al een berichtje ervan gekregen , maar toch bedankt voor je antwoord ! 


@Persoonlijkomgeving Goed om te horen en bedankt voor de terugkoppeling. 
@darylgs Ja, we bezorgen ook op zondag :D

Beste lezer,

Sta jij op het punt te reageren in dit topic omdat je hetzelfde probleem ervaart? Weet dat het even kan duren voordat de online omgeving klaar staat. Al helemaal wanneer je een abonnement afsluit met een krediet boven de €250,00. Het abonnement moet namelijk eerst helemaal gecontroleerd worden voordat we een toestel de deur uit sturen:sweat_smile: . Excuses dat dit soms zo lang duurt, ik begrijp natuurlijk dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je bestelde toestel:persevere: . Duurt het bij jou nu al langer dan 1 dag? Maak dan een eigen topic aan of bel (0800-0402) of chat even met een van mijn collega's.  Wij proberen in ieder geval binnen 48 uur te reageren. Houd rekening met een toenemende drukte op het Forum, een reactie kan soms langer uitblijven.