Hi ​@Lextendo, welkom bij onze community.Â
Zoals je merkt zijn we afhankelijk van de providers in het buitenland voor de werking hiervan. Bellen werkt dus wel uit je bundel, dat betekent dat je wél verbonden bent met het netwerk. Heb je ook geprobeerd om handmatig verbinding te maken met het andere netwerk? Digicel Suriname. Â
Digicel connect niet. Ik weet niet of mijn esim nog een verschil maakt met een fysieke sim?
Dat zou niet uit moeten maken. Misschien overbodig, maar je hebt je toestel al wel uit en weer aan gezet?Â
Mag ik weten welke smartphone je hebt? Je kunt nog proberen om de netwerkinstellingen te resetten, dat gaat als volgt:Â
- iPhone: Tik op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'
- Android: Ga naar 'Instellingen' > 'Algemeen beheer' > 'Resetten' > 'Netwerkinstellingen resetten'
Â
Resetten heeft niet gewerkt. Ik heb een galaxy fold z3 5g telefoon btw. Ik vermoed dat het in de APN settings zit? Volgens telesur:
APN = win.teleg.sr
MCC =746
MNC = 05
Echter kpn mcc is 204 en mnc is 08. Zodra ik een apn wil toevoegen met de mcc/mcn van telesur wordt de nieuwe (telesur-) apn niet toegevoegd. Mogelijk moet in mijn kpn apn de "Mobile virtual network operator type" worden gezet, maar ik kan daar niets over vinden op het net. Noch google, noch chatGpt kan daar iets zinnigs van zeggen Zo wordt een €40 bundel wel erg kostbaar, omdat die primair voor data was bedoeld, zoveel bel ik hier niet.