Skip to main content

mijn oude telefoon is geblokkeerd nu heb ik de aankoopbon nodig kan het niet vinden. volgens de klantenservice bewaren ze deze maar een half jaar.

Hi N, welkom op het forum. 

De aankoopbon bewaren we inderdaad niet lang. Ik denk wel graag mee. Wat bedoel je precies met geblokkeerd? Heb je een bewijs van aankoop nodig i.v.m. garantie of claim? Of wordt er om een pukcode gevraagd?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook aangeven om welk toestel het gaat..

 


heb bewijs nodig voor garantie


Ik quote mezelf even voor het gemak. :) 
 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook aangeven om welk toestel het gaat..

 


het is  een samsung 9 het is nu 2 jaar oud 


Ik ga nog een poging doen. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook aangeven om welk toestel het gaat.

Dus even op de link "KPN Profiel” klikken je gegevens invullen, ik kan je anders niet vinden om dit voor je na te kijken. :relaxed:


profiel is ingevuld er staat niets open


Klik je wel op opslaan nadat je dit hebt aangevuld? Je mag mij anders ook een privébericht sturen met je gegevens. 


N, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.