Skip to main content
Beantwoord

Kan de aankoopbon van mijn oude telefoon niet vinden

  • March 6, 2020
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

mijn oude telefoon is geblokkeerd nu heb ik de aankoopbon nodig kan het niet vinden. volgens de klantenservice bewaren ze deze maar een half jaar.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi N, welkom op het forum. 

De aankoopbon bewaren we inderdaad niet lang. Ik denk wel graag mee. Wat bedoel je precies met geblokkeerd? Heb je een bewijs van aankoop nodig i.v.m. garantie of claim? Of wordt er om een pukcode gevraagd?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook aangeven om welk toestel het gaat..

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 7, 2020

Hi N, welkom op het forum. 

De aankoopbon bewaren we inderdaad niet lang. Ik denk wel graag mee. Wat bedoel je precies met geblokkeerd? Heb je een bewijs van aankoop nodig i.v.m. garantie of claim? Of wordt er om een pukcode gevraagd?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook aangeven om welk toestel het gaat..

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 8, 2020

heb bewijs nodig voor garantie


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Ik quote mezelf even voor het gemak. :) 
 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook aangeven om welk toestel het gaat..

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2020

het is  een samsung 9 het is nu 2 jaar oud 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 10, 2020

Ik ga nog een poging doen. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook aangeven om welk toestel het gaat.

Dus even op de link "KPN Profiel” klikken je gegevens invullen, ik kan je anders niet vinden om dit voor je na te kijken. :relaxed:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2020

profiel is ingevuld er staat niets open


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 10, 2020

Klik je wel op opslaan nadat je dit hebt aangevuld? Je mag mij anders ook een privébericht sturen met je gegevens. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 15, 2020

N, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.