Skip to main content

Ik heb een nooddongel gekregen. Omdat we verhuisd zijn en op het nieuwe adres nog geen glasvezel hebben. Nu krijg ik sinds 2 dagen alleen maar de melding dat we WiFi hebben maar geen internet verbinding. Geen enkel apparaat doet het op het internet. 

Reset al gedaan maar geen resultaat.

Hulp zou fijn zijn. 

Hier ook precies hetzelfde zelfs al een 2de dongel opgestuurd gekregen heeft het heel kort gedaan ondertussen al 4 dagen bezig geweest om op te waarderen maar nog steeds niks heel vervelend allemaal en bij ons ook door verhuizing 

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

@Nood dongel werkt niet In principe is het zo dat het opwaarderen maximaal een werkdag kan duren. 

Ik heb nogmaals het verzoek bij mijn collega's neergelegd om de dongel op te waarderen. 

Zij zullen dit zo snel mogelijk doen. Mocht er morgen nog geen data zijn, zou je dit dan kunnen laten weten? 

Dan mag kpn het bandje wel eens aanpassen want ik krijg altijd te horen dit duurt maximaal een uur en ondertussen ben ik 4 dagen verder 100000000den telefoontjes verder en nog geen internet 2 keer al een dongel gehad en nog niks 


Hi @Agathe1980! Vervelend te horen dat de noodoplossing het laat afweten. Zoveel telefoongesprekken moet niet nodig zijn om het weer werkend te krijgen. Dus kijk ik graag met je mee. 

Wel heb daarvoor nog je klantnummer nodig. Wil je, omdat het om een verhuizing gaat, ook laten weten wat zowel het oude als het nieuwe adres is? Je oude adres mag in het daarvoor bestemde gedeelte van het profiel. Zet je nieuwe adres graag in de “Persoonlijke opmerkingen”. 

Ik hoor graag van je wanneer je de gegevens hebt aangevuld. 


Ik heb de gegevens aangepast in mijn profiel dank je wel dat je wil kijken maandag komt gelukkig eindelijk de monteur om alles goed aan te sluiten 


@Agathe1980 dan weet ik niet zeker of mijn verzoek nog verwerkt wordt voor je de monteur een kopje koffie geeft. Maar ik heb de aanvraag in ieder geval gedaan. 


Toch heel erg bedankt voor de moeite!!