Skip to main content

Beste KPN

 

We kregen een sms je dat we tussen 27 mei en 31 mei een paar uur vertraagde mobiele internet verbinding zouden hebben. oke dat kan. Maar ik ben de hele dag niet bereikbaar. Kan niet bellen, ze horen me niet, kan niet gebeld worden en dit duurt al de hele dag! op mijn werkmobiel en prive mobiel. wanneer is dit opgelost. ik ben niet bereikbaar kan niet bellen, whatsapp is vertraagd. postcode 1561

Beste @A.v.L., welkom! Een vertraagde mobiele internet verbinding is zeker iets heel anders dan de hele dag niet bereikbaar zijn! Het is mogelijk dat er bij de werkzaamheden iets geraakt is, waardoor er tijdelijk een verstoring is (geweest). Als ik kijk op deze postcode, dan zie ik dat er al langere tijd een verstoring is doordat er een antenne-installatie is verwijderd. Als er dan werkzaamheden aan een andere mast zijn, kan dit tijdelijk tot (nog) minder bereik leiden.

 

Hoe staat het er nu voor? Werkt het inmiddels al beter? Zo niet, kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 0800-0402. Dit kan je doen vanaf een andere locatie of via ‘Bellen via Wifi’. Mijn collega's kunnen dan een ticket voor onze technische dienst voor je aanmaken. 


Het bellen is inmiddels hersteld alleen de wifi is nog steeds superslecht. Buiten in de tuin is er geen enkele wifi verbinding meer. Ondanks dat daar een vaste verbinding is aangelegd met daaraan een wifi versterker. Helemaal niets helaas. De 5g werkt buiten ook amper.


Wifi staat los van mobiel bereik, dus dat is even een apart iets waar je dan naar moet kijken. Goed om te lezen dat het bellen hersteld is! Je geeft aan dat 5G buiten amper werkt, dat is dan wel weer een ‘mobiel bereik’ ding. Het advies is dan dus om toch even te bellen met 0800-0402. Mijn collega's van de technische dienst kunnen hier dan naar kijken. 

 

Voor wat betreft de wifi: ervaar je er binnenshuis ook problemen mee? Of alleen buiten? Wat voor wifi versterker is er aangesloten? En is dat bekabeld of draadloos? En wat bedoel je met: ondanks dat daar een vaste verbinding is aangelegd? Staat daar een modem o.i.d.?


Reageer