Skip to main content
Beantwoord

Kan esim niet activeren op Apple Watch

• March 29, 2025
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Hoi Allen.

Ik ben nu al een maand aan het tobben en ik krijg geen oplossing of zelfs maar een fatsoenlijk antwoord van KPN.

Ik heb een 2e nummer aan mijn iPhone toegevoegd, en toen een esim voor mijn iWatch aangevraagd.
Daarna had ik het probleem dat ik wel gebeld werd maar dat de verbinding direct weer verbroken werd. Naar de kpn winkel gegaan meneer heeft daar een fysieke simkaart in mijn telefoon gedaan en toen kon ik weer bellen.

Sinds die tijd heb ik dus 4 nummers 2x de eerste sim en 2x de 2e sim die constant staan te draaien in de iWatch app op mijn telefoon. Apple stuurt mij naar KPN, en KPN stuurt mij naar Apple.

3 verschillende winkels en de apple store bezocht en niemand heeft een oplossing.

De laatste keer in de kpn winkel op de Lijnbaan in Rotterdam vertelde de medewerker dat deze dit probleem al eerder gezien had maar er geen oplossing voor had, deze heeft een ticket aangemaakt en er zou contact met mij gemaakt worden.

na een aantal dagen krijg ik de mail dat ik op internet de handleiding moet volgen en als dat niet lukt even contact opnemen met de helpdesk.
Dit niet gedaan was even klaar met de KPN.

Vandaag heb ik zowel mijn iPhone als mijn iWatch opnieuw vers geïnstalleerd.
En het is werkelijk waar onbegrijpelijk maar er is niets veranderd er staan nog steeds 4 abonnementen die geactiveerd willen worden in de iWatch app.

Er moet iets bij KPN niet goed staan, er staan denk ik nog ergens nummers die aangevraagd zijn maar niet goed geactiveerd zijn en bij de KPN niet goed verwijderd worden.

Is er iemand bij KPN die er iets dieper in kan duiken en hier een oplossing voor kan verzinnen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Michael_B, welkom op onze community! 

Wat een merkwaardig issue, ik heb hier ook niet direct een verklaring voor.
Ik denk dat je t beste toch even bij mijn telefonische collega's aan kunt kloppen. Zij kunnen alles aan onze kant het een en ander controleren en ook een ticket aanmaken voor de technische dienst als dat nodig is.
Je kunt daarvoor online een belafspraak maken, dan hoef je niet het hele verhaal opnieuw uit te leggen.

We hebben ook een kennisbank over esim bij KPN met alle algemene informatie:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 1, 2025

Hoi ​@Michael_B, welkom op onze community! 

Wat een merkwaardig issue, ik heb hier ook niet direct een verklaring voor.
Ik denk dat je t beste toch even bij mijn telefonische collega's aan kunt kloppen. Zij kunnen alles aan onze kant het een en ander controleren en ook een ticket aanmaken voor de technische dienst als dat nodig is.
Je kunt daarvoor online een belafspraak maken, dan hoef je niet het hele verhaal opnieuw uit te leggen.

We hebben ook een kennisbank over esim bij KPN met alle algemene informatie:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2025

Die link stuurt mij naar een pagina waar ik zelf het antwoord mag proberen te vinden.

Ik zie niks over een belafspraak.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

een stukje naar beneden aan de rechterkant: 

Â