Skip to main content

Ik wil graag nog gebruik maken van de actie m.b.t. de air pods. Het formulier kan ik op dit moment echter niet vinden, maar uit de actievoorwaarden bleek dat ik het formulier tot eind aug 2021 zou kunnen invullen. Graag ontvang ik de link naar het formulier. Alvast dank. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Alexandra v ,

Je geeft niet heel veel informatie, maar mogelijk ben je op zoek naar dit registratieformulier:,

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=M85TEZDWYLSKZ
 

Het is verder geen actie van KPN, maar van Samsung. Voor verdere vragen over deze actie kun je bij Samsung terecht. 
 

Indien jouw vraag over Apple airpods gaat: Dan moet het wel om een actie gaan van de zakelijke kant van KPN. 

Jouw vraag gaat dan dus over een aanbieding/actie op KPN zakelijk. Je vraag kan daarom beter gesteld worden op het KPN Zakelijk forum. Ook kan je bellen met Klantenservice zakelijk via 0800-0403.

De KPN medewerkers op het consumentenforum hebben beperkt/geen toegang tot 'zakelijk’ en kunnen je dus niet helpen.

 

Gaat het om een IPhone  bij  een privé-abonnement van KPN? Dan gaat het om een actie die al afgelopen is. Daarom kun je nu geen formulier meer vinden. 


Hi @Alexandra v, ik zie dat @Noordzee je al goed op weg heeft geholpen, hopelijk is het je inmiddels gelukt om je te registreren voor de betreffende actie!