Skip to main content

Kan geen hotspot verbinding maken tussen iPhone SE en iPad

  • 11 September 2024
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Ik loop tegen eenzelfde probleem aan bij een gloednieuw abonnement….

Kan geen hotspot verbinding maken tussen iPhone SE en iPad… de technische dienst van KPN komt er niet uit en ik zit nu dus vast aan een abonnement waar ik niks mee kan (al verschillen de meningen daarover per KPN medewerker die je spreekt daarover… de een zegt je kan gewoon opzeggen de ander weer van niet. Al met al spijt tot en met dat ik ben overgestapt naar KPN bij Odido was de verbinding probleemloos en via de telefoon van mijn vriendin (bij Odido nog steeds). Al met al een rampen ervaring bij KPN en weinig klantvriendelijke noch service gerichte medewerkers. Voor mij NOOIT meer KPN

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Ha @MD0009, volgens mij is dit een heel ander probleem dan het probleem uit het oorspronkelijke topic óf ik begrijp het niet helemaal. Kan je uitleggen wat er nu precies aan de hand is? De community denkt graag met je mee. 


Beste Marcia, ik ben nu onderweg naar het buitenland maar ik kom zsm terug op uw bericht, maar in het kort hoe ik behandeld wordt door uw organisatie is ronduit schandalig en het niveau van service vanuit uw organisatie is een groot bedrijf als het uwe onwaardig!!!


Reageer