Skip to main content

Hi,

Ik probeer al 3 dagen een internetbundel aan te vragen in Amerika via 1266 door het bericht ‘VSCAN 10 AAN’ te verzenden. Echter krijg ik telkens direct een bericht van het 1200 nummer waar in staat: Opdracht niet herkend, etc. 

Ik heb al een aantal dingen uit dit forum geprobeerd:

  • een ander mobiel netwerk (T-Mobile) geselecteerd
  • mijn telefoon uit en aan gezet

Ik blijf hetzelfde probleem ervaren. Dit is erg vervelend want ik kan tot op het heden geen Citibike huren waardoor we met een groep steeds met de metro moeten reizen.

Kunnen jullie mij alsjeblieft snel helpen dit op te lossen?

 

Hallo @GeraldoS 

 

Heb je een KPN abonnement of een KPN prepaid?
Als je een prepaid hebt kan je geen bundels voor buiten de EU bestellen en krijg je ook exact die melding te zien.

Je zou ook een lokale prepaid simkaart of e-sim kunnen kopen, vaak nog goedkoper dan een buitenland bundel.


Hi,

Ik heb een abonnement bij KPN. Een buitenland bundel van KPN aanvragen zou dan toch gewoon moeten kunnen?


Via de MijnKPN app zou je ook buitenland bundels moeten kunnen bestellen, hopelijk lukt dat bij jou wel.


Nee, dit heb ik ook geprobeerd. Hier staat voor USA dat je moet smsen - maar op mijn sms krijg ik constant een foutmelding terug van het 1200 nr van KPN..


Dan even wachten of iemand anders nog wat weet of dat er een KPN medewerker reageert, dat duurt soms een paar dagen.

Als je dat nog niet gedaan hebt vul dan alvast je forum profiel in, dan kan een KPN medewerker er gelijk naar kijken als hij aan dit topic toekomt.


Hoi @GeraldoS 

Het lukt niet via de MijnKPN app ?

Via Mobiel → Mijn Bundels → Extra bundel kopen → Buiten de EU

en dan bij “Selecteer je bestemming” kies ik USA  →  Verenigde Staten van Amerika (VS).

Dan verschijnt onderstaand scherm. Kom jij ook zover of krijg je daar de melding over de sms?

 


Het kan kloppen dat de opdracht niet herkend wordt, @GeraldoS. Je moet namelijk VSCAN 10 AAN sms’en naar 1266, niet 1200. Wil je dit eens proberen? En anders inderdaad via MijnKPN volgens de instructies van RBxx.


Hi,

Ik probeer al 3 dagen een internetbundel aan te vragen in Amerika via 1266 door het bericht ‘VSCAN 10 AAN’ te verzenden. Echter krijg ik telkens direct een bericht van het 1200 nummer waar in staat: Opdracht niet herkend, etc. 

...

 

Dat doet hij toch ook @Denise van KPN , maar hij krijgt via nummer 1200 het bericht terug dat de opdracht niet herkend wordt.


Oh, sorry, dan heb ik dat verkeerd begrepen!

Wel gek dat het dan niet herkend wordt. Je zou dan zeggen dat het toch ergens mis gaat. Misschien kan @GeraldoS een foto plaatsen van de sms die hij probeert te versturen?


Reageer