Skip to main content

Ik kan helaas geen MB's bij bestellen, foutcode 52094.  Het lijkt wel maandelijks terug te komen.

Zouden jullie dit kunnen oplossen? Alvast bedankt.

Beste Casadue 

Mook bij mij een maandelijks probleem, begon gisteren ook vandaag nog. Zowel via de app als direct  online. Tot nu toe meerdere keren contact gehad met KPN , in het gunstigste geval kennen ze de code , maar laatste keer was het niet bekend. Tot nu toe app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd . Maar het is ergerlijk dat je niet ondersteund word via de ondersteuning.

en dat alles omdat ze bang zijn voor misbruik. Waarom die restrictie als je bewust kiest voor onbeperkt? Zeker gezien de ergernis die het oplevert bij klanten , niet klantvriendelijk!


@A3volvo Hey A3volvo, jij ook weer hier. :thinking: Ik ben het geheel met je eens, heel ergerlijk. Ik kies voor onbeperkt omdat ik dit gezeur niet wil. Het lijkt ook wel steeds langer te duren voor het word opgelost. 

Maar helpt het bij jou de app te verwijderen en opnieuw te installeren? 

Laten we hopen dat het in ieder geval vandaag nog word opgelost.


Hi Casadue

Het opnieuw laden keel een oplossing de eerste keer, daarna werkte het niet meer.

bellen helpt niet echt, er gebeurt niets, of ze kennen de code niet?????

ik ben benieuwd wat ze doen, maar voorlopig reageert er niemand


@A3volvo 

Hi A3volvo, net geprobeerd te her installeren maar helaas geen succes. Het meest vervelende vind ik eigenlijk dat er inderdaad helemaal geen reactie lijkt te komen. 


Als ik bel krijg ik te horen dat je pas kan opwaarderen als je tegoed verbruikt is en niet eerder, maar ik lees juist bij het forum als antwoord dat je juist moet optafelen. Ze weten het ook niet bij de helpdesk. Ik wil het gewoon geregeld hebben!


Het zou inderdaad wel fijn zijn als het geregeld werd. Wat ik heb begrepen is dat ze iets moeten resetten, maar wat precies, geen idee. Slecht dat ze dat niet weten op de helpdesk.


@KPN Ik kan nu al 2 dagen geen extra mb's aanvragen. Wat ik echt niet vind kunnen dat ik van jullie totaal geen reactie krijg. De vorige maand kreeg ik te horen dat jullie normaal binnen 24 uur reageren maar dat het door de drukte iets langer duurde. Ik heb nu 2 dagen gewacht, het zou fijn zijn als het vandaag word opgelost.


Hallo @CasaDue, welkom terug! Het is alleen maar drukker geworden en een reactie laat helaas nog langer op zich wachten 😞. Ik heb naar aanleiding van jullie reacties, opnieuw intern aangekaart dat jullie hier tegenaan lopen, met het verzoek een structurele oplossing te zoeken. Het zou natuurlijk niet moeten zijn dat jullie zonder internet komen te zitten, omdat ons systeem moeite met het verwerken heeft. Excuses voor het ongemak!


@Marcia_ Mijn reddende engel! :smiley: Ik ben blij dat je het hebt opgepakt. Ik wacht af, hoop inderdaad dat het structureel word opgelost. Maar alvast bedankt !


@Marcia_ Helaas, nog steeds kan ik geen mb's bijbestellen. Het duurt nu al sinds vrijdag, dat vind ik schandalig lang. Zou het vandaag opgelost kunnen worden?


Ik heb vanmorgen bevestiging gekregen dat het wel weer zou moeten werken! Wil je het nog eens proberen?


@Marcia_ helaas, werkt nog steeds niet 😔


Ik heb het meteen doorgegeven vanmorgen hoor, dus ik hoop snel een reactie te ontvangen van mijn collega..


@Marcia_  Marcia, net nog even geprobeerd en het werkt weer. Dank je voor je inzet! Zou bijna zeggen tot volgende maand :joy::joy: Maar liever niet :sweat_smile:


Ah, top! Nou, liever niet inderdaad 😉. Maar anders weet je me te vinden!