Skip to main content

Ik kan geen mb’s delen maar nummers zijn wel gekoppeld

Hallo @Esmay01 , als je toevallig ex Telfort klant bent gaat dat ook niet lukken.

 


Hallo @Esmay01 , als je toevallig ex Telfort klant bent gaat dat ook niet lukken.

 

 

En als je geen ex-Telfort klant bent, dan moet je wel jezelf aanmelden voor dit voordeel. 

Afhankelijk hoe oud jullie abonnement is kan dit via KPN Compleet of KPN Hussel. 

 

Voor KPN Compleet gelden deze voorwaarden: 

  • Dubbel zoveel data en € 5 extra korting gelden alleen voor de volgende mobiele abonnementen:

o KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 29 juli 2012 t/m 7 oktober 2019

o KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 28 oktober 2012 t/m 7 oktober 2019
o KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 maand, 1 jaar of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012 t/m 7 oktober 2019.

o Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012 o Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012. o Onderling MB’s delen; met een KPN Mobiel abonnement.

 

Het kost je verder niets. Aanmelden kan via deze link: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

 

Tegenwoordig is er ook KPN Hussel. Dat is voor afgesloten abonnementen na 7 oktober 2019. Daar kun je mogelijk ook wat mee doen. 

Je kan dan ook onderling gratis bellen en MB’s delen met alle KPN mobiel abonnementen op hetzelfde adres als deze zijn aangemeld bij het huishouden. 


Hi @Esmay01, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Mochten jouw nummers in aanmerking komen voor MB's delen, dan zou het op een heel eenvoudige manier aangemeld moeten kunnen worden. Hierboven wordt de link al gegeven, eenmaal ingevuld kan het enkele werkdagen duren voordat de voordelen geactiveerd worden.

Heb je dit al doorlopen maar gaat het alsnog fout? Dan kijk ik graag met je mee waar de kink in de kabel zit om het op te lossen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de 06-nummers waar het om gaat ( bij persoonlijke opmerkingen)? 

Ik hoor graag van je!


@Esmay01 

Heb je inmiddels al de mogelijkheid om MB's te delen mocht je daarvoor in aanmerking komen. Hierbij nog eenmaal de link voor de aanmelding :

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 


Reageer