Skip to main content

Mijn man is van Telfort bij KPN gekomen.

Hallo @Sijlvia 

  • MB's delen is niet mogelijk voor oud-Telfort abonnementen


Meer informatie over de overgang van de oud-Telfort abonnementen: 

 

  • Je voorwaarden, prijs en mogelijkheden blijven gelijk
  • Ongebruikte MB's en belminuten kan je nog steeds meenemen naar de volgende maand
  • Telfort CombiVoordeel of Compleet blijft actief
  • Als je Lekker Lang bellen had, heb je dit nog steeds

Wat verandert er:

Welke KPN mogelijkheden krijg je niet:

  • MB's delen is niet mogelijk voor oud-Telfort abonnementen

Telfort Thuis abonnementen

De Telfort Thuis pakketten zijn nog niet overgezet naar KPN. Je kan deze nog niet zien in MijnKPN, wel in Mijn Telfort. Hiervoor kan je jouw vraag stellen op het Telfort forum.


Hallo @Sijlvia,
Is uw man ook klant geworden van KPN of is zijn netwerk alleen omgezet? Als u man nog een contract heeft lopen bij Telfort en niet verlengd heeft bij KPN, is MB's delen niet mogelijk. Dit is alleen mogelijk tussen KPN abonnementen i.c.m. een vast thuis abonnement van KPN en dus niet een lopend telfort contract. 


Telfort bestaat niet meer.


@Sijlvia

Voor mobiele telefonie inderdaad niet meer. De komende maanden nog wel voor internet en TV.


@Sijlvia Welkom hier op ons KPN Forum! Bedankt voor je vraag. 
Ik merk dat er enige verwarring is over het MB's delen.

Als ik het goed begrijp heb jij al enige tijd een KPN abonnement. Omdat je man bij Telfort zat, kon je geen MB's delen, klopt dit?
Nu was je van de veronderstelling, dat wanneer je man overgezet zou worden (met zijn Telfort abonnement) naar KPN, MB's delen wél mogelijk zou zijn. 

Dit is helaas niet aan de orde. Het Telfort abonnement van je man is bij ons in de systemen en in het netwerk gezet, maar het blijft een Telfort abonnement. Zolang hij zijn Telfort abonnement gebruikt, kunnen jullie onderling geen MB's delen.  
 


Reageer