Skip to main content

Heb hetzelfde probleem, kan nummer van mezelf en echtgenote niet aanmelden via (het) online gegeven formulier.

Ging uiteindelijk via 3 verschillende helpdesk medewerkers naar Helpdesk KPN breed uiteindelijk. Helaas kon ik steeds verhaal opnieuw uitleggen, wat ik eigenlijk nogal storend vind.

 

Probleem is bij ons het volgende:

Adres gegevens van mijn echtgenote en mij wijken af. Zou door KPN aangepast worden middels toesturen van SMS naar echtgenote en dan was het opgelost.

Niet dus, want ook in de facturering adres was er verschil.

Zou dus door KPN Breed opgelost worden en ik zou SMS ontvangen of anders gebeld worden dit was om 15:25 vandaag.

Morgen maar weer bellen want ik vernam niets en ik kan nog steeds niet aanmelden.

Hoi Rob! Is er inmiddels al contact geweest vanuit KPN? Wellicht heb je anders nog iets aan dit artikel van ons over MB's Delen.

 


Heb over 2 achtereenvolgende dagen met 4 helpdesk medewerkers contact gehad. 

Ben op zich geduldig geholpen hoor. Zo heeft mijn echtgenote kosteloos 5 Gb data gekregen om het initiële probleem te tackelen.

Het genoemde probleem van afwijkende adresgegevens moet nog worden aangepast dtv technische ondersteuning KPN (binnen 7 dagen?).

De gestuurde link MB's delen kan ik helaas zodoende niets mee.

Overigens staan in ons beider Mijn KPN apps onze adressen wel correct !?

Dus wachten we naar geduldig af van wat er komen gaat want nummer aanmelden lukt nog steeds niet.


Reageer