Skip to main content

Allen, 

ik ben zelf voor werk in Engeland, en precies vandaag is mijn vrouw haar abonnement overgegaan van Odido naar KPN. İk had onbeperkt min en sms zonder data. İk heb zelf kpn en ook thuis glasvezel en dus d8 gebruik te maken van mb’s delen.. ik zie alle 3 abonnementen onder mijn kpn alleen ik kan geen mb delen. Daar zie ik namelijk helemaal geen nummer alleen 5 fondsen ofzo waar je het naartoe kan doneren?

ook heb ik getracht om het nummer apart aan te melden via kpn site maar daar krijg ik steeds

 

“Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.”

ook zie ik dat de bestelstatus is afgerond?
 

Wat gaat hier nu fout?

Hallo @GoGo22 ,

Als het abonnement van jouw vrouw vandaag is gestart, dan duurt het ongeveer twee werkdagen voordat alles werkt via MijnKPN. Probeer dus over twee dagen alsnog MB's met haar te delen. 


Aha, dit kun je dus nergens terug lezen op kpn hulp paginas (of ik heb er over heen gelezen) 

me vrouw gaf wel aan dat haar internet het wel deed, komt dit omdat je dan per mb betaalt?? 
 

ze moet dus 2 dagen overbruggen? Ff kijken hoe ik dit ga regelen vanuit Engeland :)


Nou vanochtend contact gehad met KPN er stond iets niet goed in mijn pakket.. blijkbaar stond de nummer van me vrouw op mijn naam waardoor ik niet mb kon delen.

 

nu is dat verholpen maar heb ik een andere brandende vraag wat hier aan gekoppeld is. 
 

zoals ik in mijn start post aangaf zit ik in Engeland, als ik me mb’s deel bijvoorbeeld de gehele 50GB heb ik dan hier geen internet meer dan?? İk heb onbeperkt internet en bellen/sms abonnement, die 50GB is dat ook mijn buitenlandse internet tegoed of geld mijn onbeperkt internet ook in Engeland??


Hoi @GoGo22, welkom bij onze community! Fijn dat het geregeld is! De gedeelde MB's staat los van je eigen MB's. Alles over MB's delen kun je vinden in onze kennisbank!