Skip to main content

Sinds ik overgestapt ben van T-Mobile naar KPN met nummer behoudt, kan ik geen sms berichten ontvangen.

 

SMS verzenden: geen probleem, berichten komen goed aan

SMS ontvangen: geen enkele SMS komt binnen, ook geen verificatie SMS berichten

 

Daarnaast inkomende telefoongesprekken ontvangen heeft ook kuren. Meermaals per dag moet ik mijn telefoon restarten om bereikbaar te zijn. 

 

Instellingen berichtencentrale gecontroleerd. Deze staan goed. Hulpmiddelen via de website van KPN opgevolgd geen resultaat. Andere telefoon geprobeerd geen resultaat.

 

Zaterdag 31 oktober gebeld met de servicedesk die zouden een ticket aangemaakt hebben. Ik zou binnen 5 dagen terug gebeld worden echter is dit (natuurlijk) nog steeds niet gebeurt. 

 

Heeft iemand toevallig hetzelfde probleem? En weet iemand een oplossing. 

 

Mijn dailyphone is een  Samsung Galaxy Note 10 plus maar in mijn Apple iPhone 11 pro Max ervaar ik hetzelfde probleem.

Hi @Framedropz, welkom hier. 

Als ik het goed lees kun je geen sms’jes ontvangen op 1 simkaart/nummer. Met dezelfde simkaart in een ander toestel lukt dit ook niet. Begrijp ik dit goed? En dit sinds de overstap vanuit T-Mobile. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken.