Skip to main content
Beantwoord

Kan geen sms versturen, melding: bericht niet afgeleverd

• 17 april 2021
  • 8 reacties
  • 265 keer bekeken

Hoi, ik heb een vraagje ik kan namelijk geen smsje’s versturen en ik snap niet hoe dat kan. Hebben jullie misschien een idee? Want iedere keer als ik wat wil versturen dan staat er onder mijn berichtje niet afgeleverd.

Beste antwoord door Erwin van KPN

@z66b435 Dan vrees ik dat het daar ergens in het netwerk zit. Heb je nog de optie om van lokale provider te wisselen via de settings van je telefoon?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28510 reacties
  • 19 april 2021

Hoi @Marcha16 . Welkom op het forum.

Dat is vreemd. Telefoneren en internetten lukt goed? Heb je een abonnement bij ons? Krijg je deze melding bij verschillende nummers waar je naartoe SMS’t?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 april 2021

Hoi, ja internetten lukt wel alleen is soms wel even de wifi weg. En nee ik heb geen abonnement maar ik krijg die melding vaker als ik naar iemand een berichtje wil sturen.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 20 juli 2021

Ik krijg foutmelding bij versturen. Ik heb instellingen gecontroleerd. Alles staat goed. Ik heb alleen het netwerk op 3G staan, want bij automatisch netwerk kiezen ben ik niet bereikaar. Ik heb een Samsung A5.

Erwin van KPN
Moderator

@z66b435 . Wat voor foutmelding krijg je? Heb je verschillende nummers geprobeerd?  Waarom kan jouw telefoon niet op 4G?

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 21 juli 2021

Ik krijg de melding 'mislukt'.

Met 4G ben ik telefonisch niet bereikbaar. Ik ben alleen telefonisch bereikbaar als ik mijn trlefoon vrrbinding instel op 3G. Dit probleem heb ik alleen in Turkije waar ik nu ben. Ik ben regelmatig in Ukraine, maar daar nooit verbindingsproblemen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28510 reacties
  • Antwoord
  • 21 juli 2021

@z66b435 Dan vrees ik dat het daar ergens in het netwerk zit. Heb je nog de optie om van lokale provider te wisselen via de settings van je telefoon?

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 21 juli 2021

Ik ben van nerwerk geswitched van Turk Telecom naar Turkcell en ju kan ik wel sms-jes versturen.Bedankt!

Erwin van KPN
Moderator

Ah, dan zat daar blijkbaar de bottleneck. Fijn dat je het nu aan de praat hebt!