Skip to main content

Hoi, ik heb een vraagje ik kan namelijk geen smsje’s versturen en ik snap niet hoe dat kan. Hebben jullie misschien een idee? Want iedere keer als ik wat wil versturen dan staat er onder mijn berichtje niet afgeleverd.

Hoi @Marcha16 . Welkom op het forum.

Dat is vreemd. Telefoneren en internetten lukt goed? Heb je een abonnement bij ons? Krijg je deze melding bij verschillende nummers waar je naartoe SMS’t?


Hoi, ja internetten lukt wel alleen is soms wel even de wifi weg. En nee ik heb geen abonnement maar ik krijg die melding vaker als ik naar iemand een berichtje wil sturen.


Ik krijg foutmelding bij versturen. Ik heb instellingen gecontroleerd. Alles staat goed. Ik heb alleen het netwerk op 3G staan, want bij automatisch netwerk kiezen ben ik niet bereikaar. Ik heb een Samsung A5.


@z66b435 . Wat voor foutmelding krijg je? Heb je verschillende nummers geprobeerd?  Waarom kan jouw telefoon niet op 4G?


Ik krijg de melding 'mislukt'.

Met 4G ben ik telefonisch niet bereikbaar. Ik ben alleen telefonisch bereikbaar als ik mijn trlefoon vrrbinding instel op 3G. Dit probleem heb ik alleen in Turkije waar ik nu ben. Ik ben regelmatig in Ukraine, maar daar nooit verbindingsproblemen.


@z66b435 Dan vrees ik dat het daar ergens in het netwerk zit. Heb je nog de optie om van lokale provider te wisselen via de settings van je telefoon?


Ik ben van nerwerk geswitched van Turk Telecom naar Turkcell en ju kan ik wel sms-jes versturen.Bedankt!


Ah, dan zat daar blijkbaar de bottleneck. Fijn dat je het nu aan de praat hebt!