Skip to main content

Kan sinds kort niet meer met mijn gsm vaste nummers en 06 nummers bellen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Houma Wat een gek probleem. Zijn het specifieke nummers of geldt het voor alle nummers die je belt? Ik zie dat je ook al via de klantenservice contact hebt gehad en dat onze Technische Dienst er naar gaat kijken. Ik stel voor dat we dit afwachten: deze afdeling kan goed uitzoeken of er iets aan de techniek schort. 


Alle nummers incl 06


Bij bellen vaste nummers, krijg ik steeds de melding “door FDN beperkt bellen”


Dank voor de extra toelichting, @Houma Zou je trouwens nog even goed naar je adresgegevens willen kijken in je profiel? Volgens mij klopt het één en ander niet helemaal. Verder: ik zie ook dat de Technische Dienst inmiddels contact met je op heeft genomen. Je gaat het één en ander testen en in de loop van deze week gaan jullie de resultaten daarvan bespreken. Ik ben erg benieuwd naar hoe dat afloopt! 


Gisteren een nieuwe simkaart ontvangen. In 2 mobiele telefoons uit geprobeerd. Kan nog steeds geen vaste nummers en 06 nummers bellen. Als ik gebeld wordt en niet op neemt, kan ik wel via “terugbellen” de persoon bereiken. Wordt er nu wel radeloos van.


Zitten je nummers wel goed in je telefoon? Dus mét netnummer, liefst met landnummer. Dus voor Amsterdams nummer bijvoorbeeld +3120….

En 06 met +316…

Zou je nog eens willen proberen of het met het landnummer wel werkt?

Verder:
Mijns inziens kan je dus alle nummers die in je bellijsten onbeantwoord en gebeld  staan wel '(terug)bellen'.


Ook met het landnummer ervoor werkt het niet


Ik denk dat we op het punt zijn beland om beter even náár een KPN-winkel te gaan.

Ik snap er namelijk zo niks meer van.


Hallo @Houma Zou je je Forum Profiel nog even willen checken, zoals ik eerder gevraagd had? Volgens mij kloppen je adresgegevens niet. Zou je ook kunnen aangeven met wát het telefoonnummer is waar je problemen mee hebt? 


Mijn adresgegevens kloppen wel. Betreft telnr. (...) Daarnaast heb ik geprobeerd KPN-winkel in Heerlen te bellen, maar lukte ook niet en daarbij vraag ik mij af of een collega van zo'n winkel meer weet dan de technische dienst van KPN, die mij al een paar keer geprobeerd hebben te helpen. Daarbij heeft mijn vrouw ook een abonnement bij KPN en met haar mobiel kan ik wel vaste nummers en 06 nr. bellen. Typisch: hetzelfde modem en netwerk van KPN. Ben bang, dat dit een verhaal zonder eind wordt.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik ben bang van niet, @Houma Zou je nog eens naar het huisnummer kijken dat je hebt ingevuld en het huisnummer waar het abonnement op staat geregistreerd? Verder: het lijkt me vooral zaak om de berichten vanuit onze Technische Dienst af te wachten. Zij zijn inderdaad de aangewezen partij om dit te onderzoeken. 


Hallo Bart,

Huisnummer aangepast. moet zijn (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hallo Bart,

Probleem opgelost: waarschijnlijk met software update systeem Android bijna alle telefoonnummers veranderd bijv door - toe te voegen in de nummers.

Heb alle telefoonnummers (vaste en 06 nummers) opnieuw op geslagen en mijn gsm doet het weer zoals voorheen. 


Reageer