Skip to main content
Het bericht van storing heb ik ook gehad. Maar dat was al een paar maanden geleden en nog steeds kan ik niet in mijn KPN!!!!Scherm gaat flikkeren, wel af en toe flikkerend het logo KPN en het kroontje te zien ( na inloggen uiteraard)

Ik kan dus ook niet in mijn facturen etc. Een slechte zaak. Ik betaal nu zonder dat ik dit kan controleren. Eerst kreeg ik nog facturen via mijn email. Maar dat is waarschijnlijk ook gestopt zonder opgave.



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Alles werkt op mijn PC echter als ik verwezen wordt naar "mijn KPN" dan lukt het inloggen wel, maar gaat het scherm knipperen Ik zie dan het logo van KPN, het kroontje knipperen en kom dan niet in mijn KPN.

Als ik wat wil weten over mijn abonnement verwijst men, terecht, steeds naar mijn KPN. Maar daar kom ik niet in. Gezocht naar email contact met KPN, wederom verwijzing naar mijn KPN Hoe kom ik er nu in zonder dat het scherm gaat knipperen??? De site werkt dus niet optimaal of is er wat anders aan de hand?



Admin: Dubbel topic samengevoegd
Welkom @Mentpronk! Er is geen storing bekend met MijnKPN dus ik ben benieuwd waarom het voor jou niet werkt.



Kun je als test MijnKPN openen in een andere browser? Je kunt bijvoorbeeld Firefox eens gebruiken. Je hoeft Firefox niet te blijven gebruiken maar zo kunnen we achterhalen of dit een instelling/probleem in jouw browser is. Hoe lang heb je dit probleem al met MijnKPN? Welke browser gebruik je nu?
@Mentpronk: Heb je dit al kunnen testen? Of doet de site het misschien al weer? Ik hoor het graag.
Ja hij doet het wel met Firebox. Kan ik deze browser nu voor alle instellingen gebruiken of moet ik weer terug naar mijn oude browser
Ja hij doet het wel met Firebox. Kan ik deze browser nu voor alle instellingen gebruiken of moet ik weer terug naar mijn oude browser

Ligt eraan welke dat is...



Als het (nog) Internet Explorer is dan zou ik die niet meer gebruiken. Die is sowieso verouderd. Ook onder Windows 10.



Onder Windows 10 heeft Microsoft nu Edge. En verder werken Firefox, Google Chrome en Safari bijvoorbeeld ook.
Ik ben ook benieuwd wat de oude browser was, ik wil graag controleren of er structureel iets misgaat met MijnKPN en deze browser.



Als Firefox je goed bevalt kun je die zeker blijven gebruiken.

Reageer