Skip to main content
Beste KPN,



Mijn nieuwe abonnement gaat in op 19 december. Ik betaal, en gebruik, nu nog steeds mijn oude abonnement onder de oude voorwaarden. Er werd mij toen die tijd verteld dat ik mijn abonnement altijd naar boven af kan stellen. Helaas lukt dit niet. Ik heb geen duidelijke antwoord gekregen waarom dit zo is, rede zou zijn omdat ik al verlengt heb, en nu in dit geval kijken ze naar mijn nieuwe abonnement. Ik ben het er niet mee eens, omdat ik op dit moment betaal en nog gebruik maak van mijn oude abonnement onder die voorwaarden. Dus wat heeft mijn nieuwe abonnement er überhaupt mee te maken.



Mijn situatie, ik wil graag meer mb tot mijn beschikking hebben, omdat ik geen goede wifi ontvangst heb in mijn slaapkamer (ook kpn). Hier is geen oplossing voor. Helaas ben ik al mijn mb kwijt doordat de wifi plotseling wegvalt (dit probleem speelt al een tijdje).



Nu wordt ik gedwongen om dure mb's te kopen, totdat er een oplossing vanuit kpn voor mijn wifi probleem is. Ik wordt nu dubbel bedrogen, bedankt kpn! Graag zou ik een passende oplossing zien.



Of (aangezien jullie wel de voorwaarden van mijn nieuwe abonnement er graag bij betrekken) mijn nieuwe abonnement nu in laten gaan.



Mvg
Beste KPN,



Mijn nieuwe abonnement gaat in op 19 december. Ik betaal, en gebruik, nu nog steeds mijn oude abonnement onder de oude voorwaarden. Er werd mij toen die tijd verteld dat ik mijn abonnement altijd naar boven af kan stellen. Helaas lukt dit niet. Ik heb geen duidelijke antwoord gekregen waarom dit zo is, rede zou zijn omdat ik al verlengt heb, en nu in dit geval kijken ze naar mijn nieuwe abonnement. Ik ben het er niet mee eens, omdat ik op dit moment betaal en nog gebruik maak van mijn oude abonnement onder die voorwaarden. Dus wat heeft mijn nieuwe abonnement er überhaupt mee te maken.



Mijn situatie, ik wil graag meer mb tot mijn beschikking hebben, omdat ik geen goede wifi ontvangst heb in mijn slaapkamer (ook kpn). Hier is geen oplossing voor. Helaas ben ik al mijn mb kwijt doordat de wifi plotseling wegvalt (dit probleem speelt al een tijdje).



Nu wordt ik gedwongen om dure mb's te kopen, totdat er een oplossing vanuit kpn voor mijn wifi probleem is. Ik wordt nu dubbel bedrogen, bedankt kpn! Graag zou ik een passende oplossing zien.



Of (aangezien jullie wel de voorwaarden van mijn nieuwe abonnement er graag bij betrekken) mijn nieuwe abonnement nu in laten gaan.



Mvg






Beste KPN,



Ik heb net telefonisch contact met mvr. I. D (afdeling opzeggen). Zij heeft het heel erg netjes opgelost, morgen komt er een monteur kijken om mijn wifi te fixen. Ook krijg ik 1 mb gratis. Zodat ik de rest van de maand gewoon gebruik kan maken van 4g.



Mvg



Admin: Achternaam medewerker weggehaald ivm privacybeleid
Hey Carla, welkom op het forum. Allereerst sorry voor mijn late reactie, helaas hebben we het vrij druk op het moment.



Goed om te horen dat deze laatste collega goed mee heeft gedacht naar een oplossing. Ik begrijp dat de monteur inmiddels is geweest. Is de WiFi verbinding nu verbeterd?
Hallo, het wifi probleem is opgelost. Helaas zitten er hoge kosten aan verbonden. 99 euro voor draadloze wifi versterkers. Jullie hadden een gratis (bekabelde oplossing). Helaas was het niet mogelijk om een kabel te leggen naar de slaapkamer. Vandaar de kosten voir een draadloos modem. Maar ik vind het wel waardeloos, dat ik in mijn huiskamer 79 mb snelheid had, en in mijn slaapkamer net 10 mb. Het is een gelijkvloers appartement, (er zit 5 meter tussen het modem en de slaapkamer) een muur ertussen. Naar mijn mening hebben jullie dan geen goede apparatuur, als dat gebeurt. Het is nu opgelost, helaas moet ik daar flink voor in de buidel tasten.



Mvg,
Snap ik, nooit leuk natuurlijk. Jammer dat bekabeld geen optie was, dan had het kosteloos gekund. 99 euro is aardig wat geld maar wel met 60 euro korting ten opzichte van de normale verkoopprijs: Starterkit Draadloze Wifiversterker (2 stuks). Als de storingen nu helemaal verleden tijd zijn lijkt het me een goede investering.

Reageer