Skip to main content

Na het kapot gaan van mijn telefoon, heb ik besloten om een nieuw abonnement met telefoon af te sluiten. Na het afsluiten moet de telefoon bezorgd worden naar mijn huis adres. Dit kan alleen tussen 08:00 en 18:00. de meeeste mensen zijn dan aan het werk. zoals ik. hoe kan ik iemand anders machtigen de telefoon aan te nemen?

Heb die van mij bij een afhaalpunt laten bezorgen (Gamma bij ons) en kon hem daar savonds ophalen.

 


Dat hoeft waarschijnlijk helemaal niet. Want er hoeft waarschijnlijk geen handtekening gezet te worden.

De laatste keer dat ik een nieuw toestel bij KPN besteld heb werd het doosje gewoon bij mij voor de deur gezet. De bezorger heeft even op de bel gedrukt en weg was die.


Dat hoeft waarschijnlijk helemaal niet. Want er hoeft waarschijnlijk geen handtekening gezet te worden.

De laatste keer dat ik een nieuw toestel bij KPN besteld heb werd het doosje gewoon bij mij voor de deur gezet. De bezorger heeft even op de bel gedrukt en weg was die.

het eerste bedrijf bezorgde volgens de regels alleen op naam. post nl maakt het niet uit. als ze maar een handtekening hebben.


Hallo @silly's, als je op dit moment al klant bent bij KPN met een mobiel abonnement, is het niet nodig dat jij als abonnementhouder het toestel in ontvangst neemt. PostNL zal het dan als reguliere pakketzending afhandelen. 

Ben je echter een geheel nieuwe klant, dan moet je het wel persoonlijk in ontvangst nemen. 


Mijn man heeft een telefoon abonnement afgesloten en kreeg via amp dat hij zelf tijdstip mocht kiezen wanneer ze de telefoon komen bezorgen dit heeft hij op een tijdstip gedaan die voor hem het beste uitkwam. Nu vanwege blijkbaar de voorraad hebben ze deze afspraak geannuleerd en hebben ze gebeld voor een nieuwe afspraak pas weken later en op een dag dat hij moet werken en tussen een tijdstip dat hij er misschien niet eens is.Zou ik het als hij mij machtigd de telefoon in ontvangst kunnen nemen?


Met een machtiging kan dat inderdaad @MisDd 


Reageer