Skip to main content
Vraag

Kan ik 2 mobiele telefoons nemen met de actiecode?

• December 9, 2025
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Geachte, ik heb KPN internet thuis. IK kreeg van KPN een brief dat ik KPN Mobiel kon nemen met een unieke code. Kan ik ook twee mobiels nemen bv van Samsung Galaxy. Zo wil ik eigenlijk eentje voor mezelf en mijnn vrouw hebben. EX

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Tolga Yavuz 

Welkom op de community van KPN.

Een goede vraag stel je, over de kortingsbrief die je van KPN hebt ontvangen voor mobiel.
Het antwoord hierop is helaas NEE! 
Met de ontvangen kortingscode kun je maar één mobiel abonnement bestellen, eventueel tezamen met één Samsung Galaxy (model naar keuze).

Je kunt met dezelfde code dus geen twee abonnementen met korting bestellen, tezamen met een nieuwe smartphone.

Zodra je de kortingscode bij je eerste bestelling hebt gebruikt, komt deze te vervallen, en kun je hem dus niet voor een tweede abonnement gebruiken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2025

Bedankt voor uw reactie. Wat ik met 2 mobiels bedoel is dat de ene een abbonement is en dat ik een tweede toestel erbij neem. Ik had gisteren een terugbelverzoek ingediend en de persoon die ik sprak van de klantenservice gaf aan dat ik wel na mijn eerste bestelling weer een tweede kon bestellen. Hij zei zelfs dat hij het voor me in orde kon maken via de telefoon maar ik wilde nog even verder kijken naar modellen. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Tolga Yavuz 

Dat je een tweede bestelling kunt plaatsen (met of zonder smartphone) is vanzelfsprekend gewoon mogelijk, en daar heeft de medewerker van de klantenservice ook gelijk in.

Maar bij de tweede bestelling kun je géén gebruik meer maken van de kortingscode, die je bij je eerste bestelling al hebt gebruikt.
Het wordt dan gewoon een tweede bestelling, zonder de korting!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Tolga Yavuz. Welkom op de Community! Leuk dat je door de brief en kortingscode hebt besloten om over te stappen op KPN! 

Ik zie dat Michel je al heel wat uitgelegd heeft wat je mag verwachten van de code. Nu wil ik daar nog aan toevoegen dat we momenteel een actie hebben voor KPN Internet klanten dat ze een code krijgen die ze twee keer kunnen gebruiken. Dit staat dan wel expliciet zo genoemd in de brief, dus check die nog een keer goed. Wel is het een actiecode voor korting op je abonnement en niet voor een toestel. De toestelprijs en lening blijft hetzelfde. 

Als je dus voor je vrouw enkel een los toestel wilt aanschaffen (zonder een abonnement), dan kun je het beste langs een KPN winkel gaan. Daar worden toestellen wel los verkocht en helaas niet via de telefonische helpdesk. Verwacht dan wel dat het toestel iets duurder zal zijn, want in de winkel worden toestellen met een kleine opslag verkocht ten opzichte van de onlineprijzen. 

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan maar weten!