Skip to main content

Ik heb dinsdag 25 juni 2024 mijn abonnement verlengd. Helaas per ongeluk aangegeven dat ik geen 5g wil, terwijl ik dat wel nodig heb. 

 

ik wil nu abonnement wijzigen zodat ik wel 5g heb. Als ik probeer te wijzigen staat er echter:

U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar ander product niet is toegestaan of omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is.”

 

Wat kan ik het beste doen? Gebruik maken van de 14 dagen cancel termijn of is het toch mogelijk alsnog te wijzigen. 

Je hoeft niets te doen, want 5G zit standaard bij een mobiel abo inbegrepen @Bastiaan333 

Dus waarom je die vraag kreeg is mij een raadsel.

 


Maar ik moet toch een soort bundel kopen? Ik heb nu 0GB, terwijl ik hiervoor 30GB had. Ik heb nu maar tijdelijk 1 GB gekocht maar daar houd ik het niet lang mee vol.


Maar ik moet toch een soort bundel kopen? Ik heb nu 0GB, terwijl ik hiervoor 30GB had. Ik heb nu maar tijdelijk 1 GB gekocht maar daar houd ik het niet lang mee vol.

Je bedoelt dus te zeggen dat je een mobiel abo hebt afgesloten om te bellen, maar zonder internet @Bastiaan333 

Gewoon even bellen, en anders kun je iedere maand na de 1e maand maandelijks je internetbundel naar boven of beneden bijstellen binnen MijnKPN

Je internet stopt gelukkig niet, buiten de bundel heb je internet met een minimale snelheid om te mailen, whatappen zonder plaatjes e.d.

 

 


Reageer